Gå til innhold

Hvilke nettbutikker gir det lille ekstra?


Anbefalte innlegg

Tror ikke microplex har noen prisgrense på det dropset, fikk det forrige gang jeg bestilte derfra og det var kun for et par hundre kroner. Det var litt seigt dog :hmm: Bestilte fra databutikken.com en gang for et par år siden og de sendte med en penn med logo på. Den pennen har faktisk blitt litt av en lucky charm for meg og hver gang jeg bruker den på prøver på skolen går det faktisk bra :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei Microplex har nok ingen prisgrense, før fikk jeg i alle sendingene fra dem, men de to siste har ikke inneholdt godteri, den siste var på 1000 kr ca.

Tro om de ikke liker meg :blush:

Det er ikke det at de ikke liker deg, men de vet at nå er du god kunde, og da trengs det ikke mer bearbeiding. Sad but true. :cry:

 

Mao: Drops er kun for ferske kunder....

Lenke til kommentar

Det er vel noe med at man får et hyggelig inntrykk av butikken når man får noe "gratis" oppi pakken, akkurat som når man blir møtt av en hyggelig person i supporten. Det er vel ikke akkurat selve dropset som er avgjørende, men man skjønner fort at butikken gjør det den kan for å bli oppfattet som hyggelig og serviceinnstilt.

Lenke til kommentar
Jeg er ganske fornøyd med komplett.no

 

de har bra kundeservice og grei leveringstid.

 

jeg hadde en feil på et headsett som jeg bestillte derfra og klagde og fikk nytt uten å sende inn igjen det gamle. :D

jeg bestillte masse vare fra komplett og masse varer fra microplex

sammtidig .2 dager etter hentet jeg varer fra begge firmane samtidig på posten

av komplett fikk jeg pakken

av microplex fikk jeg pakken + en neve godis

 

så frakt er det ikke stor forskjell på disse 2

Lenke til kommentar
Jeg har alltid trodd at drops var intetkjønn, altså:

et drops, dropset, flere drops, alle dropsene

men ser at det er mange som skriver dropsen her,

er det jeg som har tatt feil her eller?

Neida... du har vel rett i det, men jeg gidder ikke konsentrere meg om rettskrivning med mindre jeg skriver skolestil e.l. :green:

Lenke til kommentar

netshop

 

-alltid bra priser (de varene jeg har kjøpt og sammenlignet med f.eks komplett, psdata), ikke alltid billigst, men så små forskjeller at jeg går for dem.

-kundeservice

-levering (de sender ofte varer samme dag!!)

 

må også si at jeg synes komplett, mpx og psdata er bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...