Gå til innhold

Hvilke nettbutikker gir det lille ekstra?


Anbefalte innlegg

Kunne overhode ikke falle meg inn å annbefale en webshop på grunn av en drops,den sier overhode null og niks om butikken eller dens service.

Annbefaler jeg en webshop er det utfra egne erfaringer både på salg og service, ikke minst servicen ved reklamasjoner /angrerett.

Kunne ikke vært bedre sagt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kunne overhode ikke falle meg inn å annbefale en webshop på grunn av en drops,den sier overhode null og niks om butikken eller dens service.

Annbefaler jeg en webshop er det utfra egne erfaringer både på salg og service, ikke minst servicen ved reklamasjoner /angrerett.

Kunne ikke vært bedre sagt!

Bah, nå må dere ikke være så alvorlige hele tiden! :thumbup:

Lenke til kommentar

Jo, synest det er en sak som bør tas alvorlig, da det viktigste med en hadel er at du er garantert service, skal så denne veies opp i antall klissete drops en webbutikk slenger med, ja da blir det seriøse greier.

En annen sak er at det selvfølgelig er morro at det ligger en liten ekstr ting i pakken når du åpner den.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Syns ikke man bør velge netbutikk utifra hva de sender ved av godt! heller utifra pris, tilbud og ikke minst SERVICE!!

 

men selvfølgelig er det hyggelig med en liten påskjønnelse fra butikken!

 

-Stian

Enig, men det henger ofte sammen med "det lille ekstra".

De netbutikkene som kanskje har best service sender med godteri og, Nethop.no og microplex.no.

 

Det er ikke så dumt, det er det samme hotell gjør, og da er det snakk om ordentlige hotell, ikke billig hotell med dårlig service, de legger mint på putene. For å dra en sammenligning til webshoppene.

Godt poeng. Hvis det er flere med samme servicenivå, så holder det kanskje med den mintdropsen for at du velger den ene foran noen andre.

 

Selv går jeg for de som har best omdømme, og er sjelden den som prøver nye butikker først.

 

Det hjelper veldig på førsteinntrykket til nye kunder.

 

 

Børge

Men da er vi jo enige da!!!

 

Skål for den!

 

-Stian

He he... Du må bare finne en annen vinkling på det hvis du vil det :D

Lenke til kommentar
Jo, synest det er en sak som bør tas alvorlig, da det viktigste med en hadel er at du er garantert service, skal så denne veies opp i antall klissete drops en webbutikk slenger med, ja da blir det seriøse greier.

En annen sak er at det selvfølgelig er morro at det ligger en liten ekstr ting i pakken når du åpner den.

Si at hvis der du handler driter de på draget noe så inn i h.....e...

Du er misfornøyd med service, og det du får i retur etter gjentatte purring er også ødelagt, men så plutselig får du det du vil ha, dette virker og det ligger en av de store posene med bamsemums oppi...

 

Da ville det blitt bra plaster?? Og du handler kanskje der igjen også....?

 

Eller hur?

Lenke til kommentar

Er enig med Snekker`n. Godteri betyr nada i den store sammenhengen.

Hva nytte har du av den sjokoladen/dropset/karamellen du spiste for et halvt år siden mens det svindyre skjermkortet du kjøpte ikke blir fikset riktig eller innen normal tid?

 

Men det er mange nettbutikker i dag, og flere av disse gjør hva de kan for å hjelpe kunden. Da kan faktisk sjokoladen være avgjørende :p

 

Edit:

For å illustrere litt: Jeg jobber i en verkstedbedrift og har bla. ansvar for innkjøp av verktøy for avdelingen. To bedrifter leverer like godt utstyr til omtrent samme pris, men den enen av disse kjører en litt kjip linje og gir nesten aldri noen påskjønnelse i form av T-skjorter o.l. Fra den andre ligger det alltid 5-10 drops sammen med de varene vi har bestillt, samt at det jevnlig dumper ned kalendere, t-skorter og annen digg reklame. Gjett hvem vi foretrekker å handle med ;)

Endret av Eriond
Lenke til kommentar
Jo, synest det er en sak som bør tas alvorlig, da det viktigste med en hadel er at du er garantert service, skal så denne veies opp i antall klissete drops en webbutikk slenger med, ja da blir det seriøse greier.

En annen sak er at det selvfølgelig er morro at det ligger en liten ekstr ting i pakken når du åpner den.

Si at hvis der du handler driter de på draget noe så inn i h.....e...

Du er misfornøyd med service, og det du får i retur etter gjentatte purring er også ødelagt, men så plutselig får du det du vil ha, dette virker og det ligger en av de store posene med bamsemums oppi...

 

Da ville det blitt bra plaster?? Og du handler kanskje der igjen også....?

 

Eller hur?

NEI. ikke pga av den godtteposa, men om butikken virkelig beklaget og hadde gjordt sitt beste for å rydde opp ville jeg gitt dem en sjans til, men ville også avventet med å annbefale dem vidre.

Lenke til kommentar

Ville heller ikke anbefale en webshop pga drops, MEN det er en grunn til at de ligger der. Jo bare se på denne tråden mange liker å få den dropsen og får positive asosiasjoner til den webshopen. Synes dette er bra markedsføringstriks/bra serice

"Netshop, å ja de har digg sjokalde." OSV

 

Siterer bkvaloy: ELLER HUR? :p

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
Helt klart en bra markedsføring, selv kan jeg annbefale Netshop men da på helt andre kriterier enn en sjokolade. Mine vurderinger av dem baserer seg på rask service ved kjøp og hyggelige folk ved henvendelser i tlf .

Og sammen med gode priser og sjokolade får du et "Winning Team"

Lenke til kommentar
Helt klart en bra markedsføring, selv kan jeg annbefale Netshop men da på helt andre kriterier enn en sjokolade. Mine vurderinger av dem baserer seg på rask service ved kjøp og hyggelige folk ved henvendelser i tlf .

Og sammen med gode priser og sjokolade får du et "Winning Team"

Så jeg ville ikke kommet langt ved å ha dårlig service og jævli god sjokolade?

 

:green:

 

Det ville jo opphevet hverandre....

Lenke til kommentar
Jeg er enig i det Snekker`n sier, men som tidligere sagt, får du valget mellom komplett og netshop, hvor begge er like gode og du har like gode erfaringer med begge, men du vet at netshop legger ved en liten godis, hvem velger du?

Der er du selvfølgelig inne på noe, i slike tilfeller kan en ekstra sjokolade gjøre utfallet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...