Gå til innhold

Hvilke nettbutikker gir det lille ekstra?


Anbefalte innlegg

Jeg har bestillt fra Microplex, skal hente pakken i dag eller i morra...

 

Men jeg bestillte sammen med en annen kar, for vi skulle ikke ha så mye. Hvis ikke de sender med flere enn ett drops blir det nok slosskamp!

 

PS: dropsen er noe av det første jeg leter etter/åpner ;)

 

Men grunnen til at jeg liker Microplex er jo fordi de er raske, har gode priser og er til å stole på. (er også veldig fornøyd med Komplett) Er somoftest de 2 butikken jeg bestiller fra når jeg skal ha HW

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har bestillt fra Microplex, skal hente pakken i dag eller i morra...

 

Men jeg bestillte sammen med en annen kar, for vi skulle ikke ha så mye. Hvis ikke de sender med flere enn ett drops blir det nok slosskamp!

 

PS: dropsen er noe av det første jeg leter etter/åpner ;)

 

Men grunnen til at jeg liker Microplex er jo fordi de er raske, har gode priser og er til å stole på. (er også veldig fornøyd med Komplett) Er somoftest de 2 butikken jeg bestiller fra når jeg skal ha HW

Jeg har bestilt i dag.

Det bør være drops med der....

"Or else"... skal spør om ikke de kan legge med en sjokolade også...

Siden jeg handler for så mye som 300 kroner :green:

Lenke til kommentar
Jeg har bestillt fra Microplex, skal hente pakken i dag eller i morra...

 

Men jeg bestillte sammen med en annen kar, for vi skulle ikke ha så mye. Hvis ikke de sender med flere enn ett drops blir det nok slosskamp!

 

PS: dropsen er noe av det første jeg leter etter/åpner ;)

 

Men grunnen til at jeg liker Microplex er jo fordi de er raske, har gode priser og er til å stole på. (er også veldig fornøyd med Komplett) Er somoftest de 2 butikken jeg bestiller fra når jeg skal ha HW

Jeg har bestilt i dag.

Det bør være drops med der....

"Or else"... skal spør om ikke de kan legge med en sjokolade også...

Siden jeg handler for så mye som 300 kroner :green:

Ingen drops på meg.... ikke twist heller.

 

Men de hadde lagt med en mini FM-radio med headset.... kor kult e det :thumbs::thumbs:

På den stod det: "Takk for handelen, hilsen oss i Microplex" ha ha ha.... jeg handla for 200 kr + frakt.

Veldig bra :green:

 

Edit: Tror microplex har spion her på forumet.... :hmm:

Endret av bkvaloy
Lenke til kommentar
oj, jeg har en pakke på tur fra dem, lurer på om jeg får noe. I de to siste fra dem har det ikke vert noe drops eller andre "frynsegoder"

Ja, det gjenstår å se.... kult å få noe ihvertfall..."Quality Warranty One hundred prosent" står det på radioen. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...