Gå til innhold

Hvilke nettbutikker gir det lille ekstra?


Anbefalte innlegg

netshop med sjokoladen er en klar ener

Ja, må si at den var god den sjokoladen de la med, virkelig bra :green:

:thumbup: He he... konge... Drops og sjokolade er prikken over i'en....

Hadde vært noe for posten. De skulle klistret på drops på all post, som kompensasjon for at de er seige noen ganger... :green:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig så synes jeg det er greit at det ligger en drops eller sjokolade vedlagt noe man har bestilt, men tenker svært lite på det før jeg åpner eska og ser godisen. Det som er dumt er jo at dersom en eller annen glemmer å legge oppi drops så blir man skuffet og irritert og lover seg selv å aldri handle fra den butikken mer ;)

 

Jo mer en får jo mer forventer man!

Lenke til kommentar
Har bare vært strålende fornøyd med PSData. De har vært eksemplarisk hva service og returer angår. Raskt og uten noe kødd. Ikke rart mange har skrytt av dem.

Men har ennå ikke mottatt en pose Twist e.l. Kanskje man må over en viss grense først da..? :p

PSdata :love:

 

 

Kjempe kundeservice, retur frakt, service mm! :thumbs:

 

Har heller ikke fått noe "godt", handlet for snart ca 40k der.. :cool:

 

(Slenger bare inn dette her; Misfornøyd med komplett, bestillte deler til komplett pc der forleden, måtte ut og kjøpe masse skruer :thumbdown: )

Lenke til kommentar

Jeg handlet fra microplex for en måned siden og da fikk jeg drops. Bestillte ikke så mye heller. Har nesten fått drops i alle pakkene jeg har kjøpt der. Det er mulig at de går tom en gang i blandt kanskje?

 

Komplett fikk jeg også noe ekstra av. Jeg bestillte en 431W strømforsyning, men når den kom i posten var den byttet ut med en 460W. Stod til og med i papirene jeg fikk med pakken at det var en 460W.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...