Gå til innhold

Nytt TG Lokale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Leste om et sted i USA de hadde 30 000 en gang. TG og Dreamhack er laaaaangt fra verdens største, men store, det er de.

er ikke mer enn et par år siden da jeg fortalte noen amerikanere som er dypt inn i "miljøet" om TG...de trodde ikke på meg. Jeg har hørt at de faktisk ikke har så store LAN i usa som man ville trodd, men dette som sagt et par år gammel informasjon.

Lenke til kommentar
ja mulig å få bilder/link til den hallen ? var der i 1998, men husker ikke igjen hvor stor den var.. :p

det var til Kunji Abanjoni det bildet var, jeg postet det ikke med tanke på hallene på lillehammer

hehe, er på TG nå, så vet ossen det ser ut her :p

okay da så :)

hvorfor spør du etter bilde av hallen da??

 

post nr 300 ;)

Lenke til kommentar
Leste om et sted i USA de hadde 30 000 en gang. TG og Dreamhack er laaaaangt fra verdens største, men store, det er de.

Tulleballe. TG / Dreamhack ER verdens største, på alle tenkelige måter! Aldri vært et dataparty for vanligt dødlige med mer enn det vi har her eller det Dreamhack samler.

 

Skaff bevis for den lille påstanden der heller du ;)

Lenke til kommentar
ja mulig å få bilder/link til den hallen ? var der i 1998, men husker ikke igjen hvor stor den var.. :p

det var til Kunji Abanjoni det bildet var, jeg postet det ikke med tanke på hallene på lillehammer

hehe, er på TG nå, så vet ossen det ser ut her :p

okay da så :)

hvorfor spør du etter bilde av hallen da??

 

post nr 300 ;)

jeg ville ha bilde av Håkon & Kristin hallen :p ikke TG :D

Lenke til kommentar
Hva med fornebu. Så noen bilder derifra på ftp.gathring.org (som endelig er oppe igjen :D)

 

Stor hangar, høyt under taket!

jepp, bare 2 ting som er galt der, toaletter og dusjer, det var det som gjorde at det ikke ble der.

det er ikke koselig å sitte inne i en kontainer å tømme tarmen, det lukter ikke så godt der heller...

Lenke til kommentar
Leste om et sted i USA de hadde 30 000 en gang. TG og Dreamhack er laaaaangt fra verdens største, men store, det er de.

er ikke mer enn et par år siden da jeg fortalte noen amerikanere som er dypt inn i "miljøet" om TG...de trodde ikke på meg. Jeg har hørt at de faktisk ikke har så store LAN i usa som man ville trodd, men dette som sagt et par år gammel informasjon.

Det største i USA er pr dags dato CPL med 3000 deltakere, stort sett alle andre partyer der borte ligger på 500 deltakere, dette har noe med den store tidsforskjellen i usa..

 

 

CPL har vel og merke nå åpnet for enda større arrangement, og skal til sommeren kunne huse 7000-10 000 deltakere, med hotellrom :)

 

Rettelse: CPL skal kunne huse fra 5-7000 deltakere.. Hvertfall det jeg fikk vite etter å ha snakket med en av de som er med der.

 

Så det spørs vel hvor lenge TG og DH "deler" på den tittelen..

 

Husk også at DH samler 5000 deltakere to ganger i året, mens TG har en.

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...