Gå til innhold

Nytt TG Lokale?


Anbefalte innlegg

Som alle vet er jo TG fast i Vikingskipet i Hamar. Det er jo en tradisjon. Plass til ca 5000 stk her, og er verdens største dataparty. Men hva om å få et par tusen til på TG ? Som å kunne brukt Norges Varemesse i Lillestrøm, ville TG fått inn endel tusen til.

Se bilde her Spørsmålet ville jo da stilt seg om det i det hele tatt hadde gått med så mange folk på et dataparty. Ville det ikke blitt problem med switch etc. ? Tja kanskje, men et skikkelig alvorlig dritstort party ville det ivertfall blitt :laugh:

Sprøtt forslag, men hadde kanskje vert morsomt :green:

Endret av Kunji Abanjoni
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda, hadde vært fint med flere, men hvis man flytter TG, så får man disse problemene:

dusjer

brannsikkerhet

toaletter

ikke like sentralt i norge

3års kontrakten med hamar og vikingskipet

strøm (?)

høyden under taket, det bør være høyt

utlufting

var det noe mer da...

Lenke til kommentar
ikke mer enn en 4-5 stk som dusjer på tg uansett..

Er det bare meg. eller fikk jeg ikke lyst på middag etter å ha hørt den uttalelsen?

 

EDIT: Heldigvis for meg. så har jeg alt spist middag :D

 

EDIT2: tenkte jeg skulle følge tråden også. Joda hadde vært digg å flytte det. Mye nærmere meg. hmm. Om det funker er en annen ting.. :ermm:

Endret av Murty
Lenke til kommentar
joda, hadde vært fint med flere, men hvis man flytter TG, så får man disse problemene:

dusjer

brannsikkerhet

toaletter

ikke like sentralt i norge

3års kontrakten med hamar og vikingskipet

strøm (?)

høyden under taket, det bør være høyt

utlufting

var det noe mer da...

joda, er jo selvsagt endel som måtte fixes. er bra høyt under taket ja. men seff ikke like høyt som i Vikingskipet. men dette er jo bare et forslag som sagt, men det ville blitt mange flere folk :roll:

Lenke til kommentar
nå har det vært diskutert 2 hangar i oslo, og ha det der, men toaletter og dusjer er ett problem der...

og det haddeda blitt i 2 haller, litt dumt...

og alt er på 1 plan, altså ingen steder å gjemme seg når man skal sove

i Lillestrøm så er det delt opp i 4 enorme rom. Er store porter imellom romma som er opne hele tiden. men blir jo liksom ikke det samme når man ikke sitter ilag. liksom litt av det som er hele vitsen. eller, på en måte det som er kjekt! :green:

Lenke til kommentar
og jeg tviler på at det er godkjennt for overnatting av så mange folk som kommer, det skal være MANGE veier å komme ut for at det er godkjennt

ja, sant nokk. TG er jo fullt av nødutganger. UT, UT, UT, UT, UT.. osv.. :D

men det hadde klart å pressa inn et par hundre til her om de ville. er jo jævlig med extra plass her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...