Gå til innhold

Nytt TG Lokale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det er litt rart at tg er verdens største med "bare" 5000 deltakarar. skulle tru at det ville vere nokon i f.eks usa eller japan som lett kunne sammle det mangedoble av dette

Jeg tror nok at tidsforskjellene er det største problemet, er ikke sikker på åssen det er i japan..

 

Men i usa er hvertfall det ett problem, men de holder på å øke på ganske bra der, siste nytt fra CPL er at de til neste år vil øke fra 3000 til ca 7000, som jeg postet her tidligere.

Endret av Techpoint
Lenke til kommentar
Leste om et sted i USA de hadde 30 000 en gang. TG og Dreamhack er laaaaangt fra verdens største, men store, det er de.

Dette er ikke tilfellet, TG og DH er de største i verden, Assembly, CPL og The Party følger like etter.

:thumbs: jeg har da lest et sted at assembly i finnland hadde 6600 deltakere, men det kan jo ha vert feil info dah. :D

 

stod i komputer fir alle nr 1 2003 (ja har slutta å abonere på det :thumbs: )

 

kan sitere

 

"

På Assembly i Finnland samles 6600 unge mennesker med hver sin pc. det er et mektig skue...

 

.......VERDENS største data fest, Assembly, er i gang.....

 

Verdens største data fest arangeres i den store skøytehallen Hartwall Areena i Helsinki

"

 

det kan jo hende at komputer for alle har tatt feil... :no:

skriver bare det dem har skrevet

Lenke til kommentar
:thumbs: jeg har da lest et sted at assembly i finnland hadde 6600 deltakere, men det kan jo ha vert feil info dah. :D

 

stod i komputer fir alle nr 1 2003 (ja har slutta å abonere på det :thumbs: )

 

kan sitere

 

"

På Assembly i Finnland samles 6600 unge mennesker med hver sin pc. det er et mektig skue...

 

.......VERDENS største data fest, Assembly, er i gang.....

 

Verdens største data fest arangeres i den store skøytehallen Hartwall Areena i Helsinki

"

 

det kan jo hende at komputer for alle har tatt feil... :no:

skriver bare det dem har skrevet

De tar nok feil, følg den infoen som er offisiell du.. :D

 

I år skal de ha rundt 4500 billetter.

Lenke til kommentar
Jeg tror nok at tidsforskjellene er det største problemet,  er ikke sikker på åssen det er i japan..

Kva i hulesten meiner du at tidsforskjell er eit problem...

Det er det de sier at er det største problemet.

 

Folk gidder ikke reise når de kommer så skjevt ut av det allerede når de er på lan'et. I Norge må vi først sitte oppe det første døgnet før vi merker så mye ;)

 

Og det andre også er vel også det at Norge ligger vel blant de som har den høyeste data-tettheten pr innbygger. Og det er vel rimelig høyt i resten av scandinavia også.

 

For man skal ikke lenger enn til Tyskland så er faktisk de partyene STORE for tyskere, og da snakker vi om ca 1000 deltakere.

Lenke til kommentar
ehm.... er det bare jeg som vet at det faktisk ER ett LANparty på varemessa i lillestrøm? OsloLAN.... :hmm:

Tror ikke at du er alene om det nei... Jeg var da der i 2002!

 

Egentlig ett bra opplegg, men ikke det blir ikke det samme som TG! (separate haller/ikke så mange dasser/fant aldri dusjen ol...)

Eneste som var SKIKKELIG positivt var det faktumet at det var plenty med soveplasser hele tiden :p Men så hadde de jo ikke stappet så veldig mange inn i den hallen heller da.

 

TG@Hamar forever :thumbs:

Lenke til kommentar
det hjelper jo ikke akkurat hvis det er 2 dusjer der...

 

btw hvis det er masse cafèer, så er det vanskelig å få leid, det er ikke alle som vil ha 10k(?) nerder som kan vandre fritt rundt

Tror de tjener mere på et dataparty i noen dager enn de gjør på flere uker med de cafeene! Datanerder spiser mat de også vet du ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...