Gå til innhold

Ping: Metalfolk


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kom til å tenke på en ting. når gitarister improviserer, så lager dei jo solo der og då, blir det sett på som dårlig solo, berre fordi dei ikkje har brukt lang tid på å utforme den? :hmm::p

I noen tilfeller blir den mye bedre!

*Høre på How The West Was Won Stairway to Heaven gitar solo*

:D

Lenke til kommentar
Jeg hører bare på metal, å når folk har andre teamer f.eks "Trance er Best" da sier jeg jo at jeg synes det er dårlig,FORDI jeg liker metal mye bedre enn trance.. og hvis du/dere ikke greier å respektere det.. så er det deres problem..!!

for the record...

Liker ikke det meste av trancen eg heller...

Men eg gidder ikke å kaste bort tid og forum plass på å whine og trolle i en trance tråd....

(nå har ganske mange personer prøvd å forklare deg dette, på tide at du forstår nå :p)

Lenke til kommentar
Jeg hører bare på metal, å når folk har andre teamer f.eks "Trance er Best" da sier jeg jo at jeg synes det er dårlig,FORDI jeg liker metal mye bedre enn trance.. og hvis du/dere ikke greier å respektere det.. så er det deres problem..!!

fint at du liker å fortelle det. Men du vet, ingen bryr seg om du ikke liker trance. Du kan prøve å få frem noe konstruktivt i steden for å spamme drit

Lenke til kommentar
Men grunnen til at mange syntes at pop\hip-hop suger (inkludert meg...), er fordi det er så utrolig simpel musikk som går i utrolig tregt tempo. Måtte bare si det.

Hey Hey Hey Hey ! Yo !

Ikke diss HipHop/Rap da.. :thumbdown: Mye er bra faktisk.. er bare og finne det :)

Er Selv en hip hop/Rap dude.. :)

 

Jeg hører faktisk også MYE metal også.. :)

Mye Dimmu Borgir.. for eksempel..

 

Men musikk er smak og behag da..

Mvh : RockFord_ a.k.a BrainDamage :D

Lenke til kommentar
Hey Hey Hey Hey ! Yo !
...tviler ikke.

 

anyway. Denne tråden var jaggu seigliva.

 

edit: LOOOL!!!! prøvde å gå på den første siden, men da fikk jeg opp

 

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

 

Feilmeldingen som oppsto var:

 

Lenken som du brukte er gått ut på dato eller ødelagt.

Endret av DJ-JK
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...