Gå til innhold

Ping: Metalfolk


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Man må selvfølgelig ha en begrunnelse når en eller annen kommer og sier at han hater trance? Det blir som å si at man hater all musikk som er laget med gitarer...

 

Trance er så mangt. Du kan umulig si at du hater all type trance når du har hørt Ferry Corsten og Ian van Dahl og Dina. Det blir som å si at man kjenner rock inn og ut, om man har hørt metallica og the beatles en gang...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående Metallica...I mine ører er det Skvip.

 

 

Og jeg forakter, hater metal.

Ja, det var sannelig bra du kom og tilføyde dette til diskusjonen, idet den holdt på å skli on topic igjen... :roll:

Du la kanskje ikke merke til at ingen spurte om du likte Metallica, eller om du likte sjangeren metal..?

Bare et utspill.

 

 

Men ontopic:

 

Nok av folk som bare hører på en sjanger og kun den. Noe som er utrolig teit.

Jeg var før sånn totalt hekta på kun rock og ikke noe mer. Men det holder jo ikke i lengden. Nå er "horisonten" mye bredere.

Lenke til kommentar
Men ontopic:

 

Nok av folk som bare hører på en sjanger og kun den. Noe som er utrolig teit.

Jeg var før sånn totalt hekta på kun rock og ikke noe mer. Men det holder jo ikke i lengden. Nå er "horisonten" mye bredere.

Enig...

Nå hører eg for det meste på metal. Men eg hører på forskjelige typer metal og de vil eg si er ganske forskjelige. Dessuten så er det greit med litte electronica, 70's rock og til og med litt hip hop inni mellom :)

Lenke til kommentar
Man må selvfølgelig ha en begrunnelse når en eller annen kommer og sier at han hater trance? Det blir som å si at man hater all musikk som er laget med gitarer...

 

Trance er så mangt. Du kan umulig si at du hater all type trance når du har hørt Ferry Corsten og Ian van Dahl og Dina. Det blir som å si at man kjenner rock inn og ut, om man har hørt metallica og the beatles en gang...

Jeg er en metal fyr...

Jeg hater trance og tecno fordi:

Sanger blir lagd på en halv time=ikke noe hardt arbeid er lagt inn i sangen=ingen kvalitet!!!

 

Hvis du sammen ligner en sang som er lagd på en halvtime og en sang som er lagd på en uke, er det fort gjort og merke hvilken som er best...

 

Det er masse metal som er jævli dårlig også, f.eks. Gorgoroth=bare bråk og skrik!!

Lenke til kommentar
Jeg hater trance og tecno fordi:

Sanger blir lagd på en halv time=ikke noe hardt arbeid er lagt inn i sangen=ingen kvalitet!!!

 

Dagens utfordring:

 

Lag en trance sang på en halvtime, og kom tilbake her med resultatet. Om du klarer mesterstykket og komponere en god elektronika låt på den tida, har du tjent min respekt. Viss ikkje, så kan du versågod trekke tilbake utsagnet.

 

Mykje metal kan lagast like fort. (og grunnen til at eg veit det, er at eg nettopp speler i et rock/metal-band) :)

Lenke til kommentar
Hvis du sammen ligner en sang som er lagd på en halvtime og en sang som er lagd på en uke, er det fort gjort og merke hvilken som er best...

Den sangen som er lagd på en halvtime kan være veeeeeldig mye bedre enn den som er lagd på en uke.

 

Jeg hater trance og tecno fordi:

Sanger blir lagd på en halv time=ikke noe hardt arbeid er lagt inn i sangen=ingen kvalitet!!!

les over :)

Endret av kaiern
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...