Gå til innhold

Ping: Metalfolk


Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
kan ikke folk få lov til å mene og si det di selv vil om annen musikk?

Nei, ikke overalt. Klart du kan få mase om at metal er bra, men ikke i en tråd som ikke har en dritt med saken å gjøre (f.eks Tine-tråden). Det har ikke en DRITT med saken å gjøre.

 

Og hvis det ikke er så lurt å si det de sier så merker de nok det selv

 

Du merker det tydeligvis ikke...

Lenke til kommentar

Er enig i HalTan på det med Tine-tråden. Alle tråder er nemlig ikke for alle. Vil noen diskutere hvor vidt Tina er bedre enn Dino, så må de gjerne for min del gjøre det. Jeg har absolutt ingen formening om hva som er best, bortsett fra at Tina ikke synger musikken selv.

 

Ergo; Jeg holder meg unna trance-, techno-, club- og housetråder. Det var gjerne det som var poenget til HalTan også, hvis jeg misforstod ham rett (noe som er et rart ordtak som jeg aldri har forstått).

Lenke til kommentar

jeg hører for det meste på metal.. men synes mye forskjellig musikk er bra.

 

men et sted går grensen

jeg liker ikke "data-musikk" og slikt noe spesielt. Men er det noe jeg virkelig ikke liker så er det dagens pop. det er ikke bare fordi det meste er bare talentløst men også lagd nesten bare for å tjene penger. Når man forsker på å gjøre slik at sangene lettest mulig kommer inn på hjernene til folk er det noe feil. "Tine-saken" som har vært oppe nå er jo et fint eksempel på dagens pop.

 

Det er mye dårlig musikk der ut synes nå jeg:)

men det er greit at folk hører på det så lenge det ikke er pop, de har ikke min respekt :green:

 

Bra musikk skal man venne seg til :)

Lenke til kommentar
oppfordrer

Jeg oppfordrer alle, uansett hva dere liker, til å høre på Shpongle!

 

Før hatet jeg alt som ikke inneholdt fuzzpedal, men da jeg fikk hørt litt på Shpongle innså jeg hvor utrolig mye bra det finnes rundt om i verden!

 

Anbefales på det høyeste!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ja trance suger :yes:

 

Kan jo lage en låt med dance ejayy 4  jo!!er jo ikke musiker da?!

ARGH! Blir så sur når jeg leser dette?! Har du noen gang rørt en sampler\sequencer\midikeyboard eller noe som helst som har med elektronisk musikk og gjøre? Ejay er ikke et program hvor du lager musikk! Du setter sammen ferdige patterns\biter som en annen person har laget! En kunne godt laget en versjon av Ejay hvor synthpatternene er byttet ut med gitar\trommer\basspatterns. Dessuten finnes det masse metallmusikk som er overdrevet enkelt! Du behøver kun og kunne ett grep: E barregrep og slå helsikes fort over strengene. Når det gjelder trommene trenger du en dobbel basstrommepedal og spasmer i føttene. Når det gjelder vokalisten, kan han hentes på et galehjem for folk med syke og brølende verbale utbrudd!

 

Edit: Bare så folk vet det, var dette ikke skrevet for å forsvare techno. Jeg hører faktisk ikke på techno eller metal selv. Foretrekker elektronisk musikk med basstrommeslag på noe annet enn første og tredje slag (dvs. ikke techno), og en del funk og rock som har groove, i motsetning til særlig metal. Og det er også tydelig å se at de som hører på metal er de som er mest fjortiss og ikke klarer og argumentere seg eller uttale seg på en normal måte.

Endret av jonpet55
Lenke til kommentar

Metal Fjortisser..

Det var engang før i tiden da vi som hørte på metall fikk være i fred fra

Rosa Genser og Selvlysende knekkebrød bokser, men nå i dag er det ikke grenser, folk som spiller CS og tror Iron Maiden er kult fordi Maiden er Metal, og Fear of the Dark bare er "sååååååå" kult..

 

Og selvfølgelig er Metallica kult, hvem har ikke hørt.. the Unforgiven!

*dåne* Jeg svimmer av.. får meg ut av marsh pitten..

 

--

 

Dere skjønner poenget mitt håper jeg..

Lenke til kommentar

Dere skjønner poenget mitt håper jeg..

Ja... metal har blitt populært...

 

Akkurat som med trance og rap... før var det noen små sære grupper som hørte på det nå hører "alle" på det. Var bare et tidsspørsmål før metal ble sånn. Uansett så synes jeg ikke at folkene som hører på musikken på noen måte ødelegger min glede i den.

 

Dumme fjortisser er dumme fjortisser uansett hva for slags musikk de hører på.

Lenke til kommentar

Dere skjønner poenget mitt håper jeg..

Ja... metal har blitt populært...

 

Akkurat som med trance og rap... før var det noen små sære grupper som hørte på det nå hører "alle" på det. Var bare et tidsspørsmål før metal ble sånn. Uansett så synes jeg ikke at folkene som hører på musikken på noen måte ødelegger min glede i den.

 

Dumme fjortisser er dumme fjortisser uansett hva for slags musikk de hører på.

Joa,

men tingen er at jeg ikke har lyst til og bli feil assosiert med dumme fjortisser

"ååh så kul duuu er da... hører på metal liksom?"

 

Det er det jeg er redd for at kommer til og skje..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...