Gå til innhold

Ping: Metalfolk

Suppelars2k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hører bare på metal, å når folk har andre teamer f.eks "Trance er Best" da sier jeg jo at jeg synes det er dårlig,FORDI jeg liker metal mye bedre enn trance.. og hvis du/dere ikke greier å respektere det.. så er det deres problem..!!

Har jeg sagt noe annet? Jeg liker for øvrig ikke trance. Jeez.

Jeg hører bare på metal, å når folk har andre teamer f.eks "Trance er Best" da sier jeg jo at jeg synes det er dårlig,FORDI jeg liker metal mye bedre enn trance.. og hvis du/dere ikke greier å respektere det.. så er det deres problem..!!

for the record...

Liker ikke det meste av trancen eg heller...

Men eg gidder ikke å kaste bort tid og forum plass på å whine og trolle i en trance tråd....

(nå har ganske mange personer prøvd å forklare deg dette, på tide at du forstår nå :p)

fint at du liker å fortelle det. Men du vet, ingen bryr seg om du ikke liker trance. Du kan prøve å få frem noe konstruktivt i steden for å spamme drit

Men grunnen til at mange syntes at pop\hip-hop suger (inkludert meg...), er fordi det er så utrolig simpel musikk som går i utrolig tregt tempo. Måtte bare si det.

Hey Hey Hey Hey ! Yo !

Ikke diss HipHop/Rap da.. :thumbdown: Mye er bra faktisk.. er bare og finne det :)

Er Selv en hip hop/Rap dude.. :)

Jeg hører faktisk også MYE metal også.. :)

Mye Dimmu Borgir.. for eksempel..

Men musikk er smak og behag da..

Mvh : RockFord_ a.k.a BrainDamage :D

Hey Hey Hey Hey ! Yo !
...tviler ikke.

anyway. Denne tråden var jaggu seigliva.

edit: LOOOL!!!! prøvde å gå på den første siden, men da fikk jeg opp

Beklager, en feil oppsto. Hvis du ikke vet hvorfor du fikk denne feilmeldingen så kan du forsøke hjelpesidene

Feilmeldingen som oppsto var:

Lenken som du brukte er gått ut på dato eller ødelagt.

Endret av DJ-JK
  • 1 måned senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...