Ulven Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Har et epox 8rdae h.kort med pc2700 apacer Ram og et gecube 9600 xt-kort. Dette står montert i et raidmax kab. Problemet er at noen ganger vil ikke maskinen boote og andre ganger låser den seg. Den kan finne på å låse seg i windows og mens jeg installerer windows. Noen som har peiling.
Falconer Skrevet 26. mars 2004 Skrevet 26. mars 2004 Skjermkortet er vel bortimot det siste jeg ville mistenkt i denne situasjonen. Kan du beskrive mer detaljert hva som skjer når maskinen låser seg? Stopper alt å virke? Får du bluescreen? Feilmeldinger? Rebooter PC'en? Absolutt all tilleggsinformasjon du kan gi vil hjelpe oss å hjelpe deg med feilsøking.
Ulven Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 OKi skal vi se. Noen ganger vil ikke pc-en boote i det hele tatt. Om jeg da trykker på reboot og beveger litt på skj.kortet booter pc-en og jeg kommer inn på windows. Etter ca 1-2 min fryser bildet og jeg må reboote igjen. Da vil som regel ikke pc-en boote igjen og jeg må bevege på skj.kortet. Har fosøkt med andre skj.kort og får samme prob. Det ser ut som skj.kortet sitter skiggelig i også. Og jeg finner ingen plass der det kan vere noen form for kortslutning.
Ulven Skrevet 26. mars 2004 Forfatter Skrevet 26. mars 2004 Har nå byttet kortplass på nettverkskortet og tatt h.kortet ut av kabinettet og dette ser foeløpig ut til å virke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå