Gå til innhold

ER det INGEN her som har oppdaget Dark Chronicle?


Anbefalte innlegg

Topic sier vell alt, gikk til innkjøp av dette fantastiske PS2 spillet her for enn 8-10 dager siden. (Etter å ha flat pladask for, og runnet, Dark Cloud. Og etter den strålende omtalen det fikk her på Gamer.no) :love:

 

Og det forunderer meg veldig at jeg ikke har sett no særlig snakk om dette spillet før, eller fått no særlig respons når jeg har nevnt det i div tråder her...

Seriøst: Spillet er jo vært kostnaden av både en PS2 m/Memmorycard og prisen for spillet!! Dette er jo bare fantastisk!!!

 

Ingen andre her som har blitt hooked? :wow:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg likte Dark Clooud, men jeg ble ikke hekta på dette spillet.

Virkelig?? Runnet Dark Cloud på en Lørdag og satt igang med Chronicle på Søndag morgen jeg.. Er hekta som bare f..n. Mener det er sammespill bare perfeksjonert og større. Som jeg ser det er alt (stortsett bedre..) Men smaken er som baken og al det der!! Uansett er det her en kjempespill!! :)

 

Og som Stig_W sa:

 

"Meget bra spill med en dybde man sjelden ser i dagens spill, uansett plattform." :yes:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

HeHe.. Godt det ble litt liv i denne tråden igjen ;) Sitter å spiller for harde livet om dagen. Må bare ta en å annen pause av og til for å woope litt ass på ET, menne... Det her eier ass.. Eneste jeg synes er litt frustrerende av og til er at jeg ikke får tatt de bildene jeg trenger for å finne opp crap.. Driver på Chapter 4 o har ennå ikke fått bilde av "WaterFall" ennå jeg har knipset fosser i både det vide og brede..

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Det er det samme spillet ja. Dark Cloud 2 er vel det originale navnet, siden det første spillet heter Dark Cloud.

Men når spillet kom til Europa så ble det hetende Dark Chronicle.

Likevel er det ikke alle som har fått med seg dette, så spillet heter ofte Dark Cloud 2 på mange nettsider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...