Gå til innhold

ER det INGEN her som har oppdaget Dark Chronicle?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det virkelig så bra?

 

Likte "settinga" og alt rundt, men syntes battle systemet med de dungeon greiene virka utrolig ensformig og action orientert? Hvordan utvikler karrakteren og battle egenskaper seg etterhvert?

Endret av mrxzero
Lenke til kommentar
Topic sier vell alt, gikk til innkjøp av dette fantastiske PS2 spillet her for enn 8-10 dager siden. (Etter å ha flat pladask for, og runnet, Dark Cloud. Og etter den strålende omtalen det fikk her på Gamer.no) :love:

 

Og det forunderer meg veldig at jeg ikke har sett no særlig snakk om dette spillet før, eller fått no særlig respons når jeg har nevnt det i div tråder her...

Seriøst: Spillet er jo vært kostnaden av både en PS2 m/Memmorycard og prisen for spillet!! Dette er jo bare fantastisk!!!

 

Ingen andre her som har blitt hooked? :wow:

Jeg hater dette spillet. Det klikker hele tiden, jeg fikk byttet det i en helt ny uåpnet kopi med også dette klikker hele tiden. 599kr kastet ut vinduet..

Ikke gå i fellen og kjøp dette spillet, det er min erfaring..

Lenke til kommentar
Topic sier vell alt, gikk til innkjøp av dette fantastiske PS2 spillet her for enn 8-10 dager siden. (Etter å ha flat pladask for, og runnet, Dark Cloud. Og etter den strålende omtalen det fikk her på Gamer.no) :love:

 

Og det forunderer meg veldig at jeg ikke har sett no særlig snakk om dette spillet før, eller fått no særlig respons når jeg har nevnt det i div tråder her...

Seriøst: Spillet er jo vært kostnaden av både en PS2 m/Memmorycard og prisen for spillet!! Dette er jo bare fantastisk!!!

 

Ingen andre her som har blitt hooked? :wow:

Jeg hater dette spillet. Det klikker hele tiden, jeg fikk byttet det i en helt ny uåpnet kopi med også dette klikker hele tiden. 599kr kastet ut vinduet..

Ikke gå i fellen og kjøp dette spillet, det er min erfaring..

Kanke fatte det.. Men, men.. Aldri sett antydning til bug i det jeg men.. :hmm:

Lenke til kommentar
Topic sier vell alt, gikk til innkjøp av dette fantastiske PS2 spillet her for enn 8-10 dager siden. (Etter å ha flat pladask for, og runnet, Dark Cloud. Og etter den strålende omtalen det fikk her på Gamer.no) :love:

 

Og det forunderer meg veldig at jeg ikke har sett no særlig snakk om dette spillet før, eller fått no særlig respons når jeg har nevnt det i div tråder her...

Seriøst: Spillet er jo vært kostnaden av både en PS2 m/Memmorycard og prisen for spillet!! Dette er jo bare fantastisk!!!

 

Ingen andre her som har blitt hooked? :wow:

Jeg hater dette spillet. Det klikker hele tiden, jeg fikk byttet det i en helt ny uåpnet kopi med også dette klikker hele tiden. 599kr kastet ut vinduet..

Ikke gå i fellen og kjøp dette spillet, det er min erfaring..

Kanke fatte det.. Men, men.. Aldri sett antydning til bug i det jeg men.. :hmm:

Skjønner ikke helt jeg heller... Har nå spilt noe over 10 timer (sikkert nærmere 20 medregnet alle gangene jeg har dødt :p ), og spillet har verken stoppet eller lagget eller noe som helst en eneste gang!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...