Illmatic Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 etter å ha lest om dette programmet flere steder bestemte jeg meg for å laste ned add-aware. akkurat hva gjør dette programmet? beskytter den mine personlige data? er det trygt å installere? vil nemlig ikke fucke opp datan ved å installere software...takker for alle svar
Bluebeans Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Adware menre du? Isåfall er det kanskje noe av det tryggeste du kan innstalere. Det fjerner såkalt spyware.. Det er fyfy-programmer som du får når du surfer etter porr Anbefaler faktisk å innstalere det
Elyas Machera Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Denne skal vel være under programvare? Ad-Aware er helt uten bivirkninger. Det er trygt og bra.
b-real Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Ad-aware er et 100% trygt program (ok..99% da) som fjerner det du trenger. Flyttes by the way på grunn av feilposting.
Crack Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack
PT Skrevet 19. mars 2004 Skrevet 19. mars 2004 Nei, den renser bare opp det meste av dritt som ligger på maskinen din. Og det er som oftest mer enn du aner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå