Gå til innhold

FarCry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dei første mutantene er sykt spenstige. Eg stod oppe på ein stor stein og trodde eg var trygg fra det lille monsteret nede på bakken. Men neida, den lille rakkern klarte fa*n meg nesten å komme helt opp til meg. Men den sklei ned igjen i ein sprekk. Tok den til slutt med granat.

 

Hvilken vanskelighets grad spiller dere med?

 

Tror eg spille på challenging.

Lenke til kommentar
Kan noen fortelle meg nøyaktig hvor monstrene først kommer?

Treehouse, hvis jeg ikke husker helt feil..

For å kverulere litt: Man får jo øye på dem allerede i Research, men det er først i Treehouse de angriper deg.

 

accce: Spiller også på Challenging. Synes dette er passe vanskelig, jeg dør ikke mer enn 2-3 ganger på ett område før jeg klarer å komme meg videre. BTW, følelsen etter å ha downet et helikopter med Rocket Launcheren for første gang er bare helt enorm :-)

 

Jeg liker monster-elementet veldig godt - det skaper en skikkelig skummel stemning i spillet som er med på å holde interessen min for FC oppe.

 

Battlefield: Vietnam, som jeg kjøpte forrige uke, er nå på god vei til å bli mitt dårligste PC-spillkjøp dette året...

Lenke til kommentar
Battlefield: Vietnam, som jeg kjøpte forrige uke, er nå på god vei til å bli mitt dårligste PC-spillkjøp dette året...

:lol:

Delvis enig der ja. Ikke mange timene jeg brukte på det spillet før skuffelsen var et faktum.... Håper hvertfall det kommer noen bra mods ettehvert.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Far Cry historien: Et forskningsprosjekt som går galt og vips så kommer noen mutanter!

historien er vel så godt som en kopi av Half-Life eller...?

Lenke til kommentar
Far Cry historien: Et forskningsprosjekt som går galt og vips så kommer noen mutanter!

historien er vel så godt som en kopi av Half-Life eller...?

no er ikkje eg så godt kjent med historien til hl, men eg trur at det skjer eit uhell som åpner ein port til ein annan dimensjon eller noko sånt, og frå den kjem det mange alien.

medan på far cry, så er det ein gal forsker som har laga mutantane bevist, og ved eit uhell klarte nokon og rømme. mutantane vert og trent opp av forskaren.

så eg vil ikkje sei at historien til far cry er rip of av hl

Lenke til kommentar

i starten var jeg livredd for mutantene, men nå skvetter jeg mer av menneskene. et tips til de som er redde for å skvette: sett opp et vindu så du hører fuglekvitter, sett på litt mozart i bakgrunnen og skru på alle lys i rommet. og for all del spill når det er lyst ute :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...