Gå til innhold

FarCry


Anbefalte innlegg

noen som var på den chatten?

hva ble sagt om MP demoen?

3 uker igjen, kan vel ikke holde på den så mye mer?

vil fysikkmotoren være på i vanlig MP?

 

vil Farcry støtte 64bit? (regner medd et siden det er såpass nytt, og det ble "anbefalt" athlon 64 system, men... )

er snakk om 30% fps økning med a64..

30% er endel da ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Virker ikke som om skjermkortet mitt støtter 9.0 eller noe i den duren. Får bare opp ekle farger. Huff, mitt trofaste Asus GFX4 - 4600 kommer visst til kort! hahaha, TOK DU AN???! :p

Mitt ASUS GF4 Ti4200 kjører Far Cry i 1280x1024 med rimelig høye innstillinger. Det er sånn halvveis overklokket, men ikke spes mye.

 

Merker ikke lagg eller noe slikt. Det flyter egentlig veldig bra, og jeg gleder meg nesten like mye til Far Cry som til Half-Life 2!

 

ENDELIG noen morsomme spill:)

Lenke til kommentar

no har det komt ein ny versjon av den til nå beste mod'en til far cry demoen crymod. nytt i denne versjonen er at du kan sette inn objekt. f.eks du kan sette inn eit par ekstra motstandarar vist du syns det blir for lett (det er og ein ny vanskelegheitsgrad godlike) eller kankje ein bil vist du syns det er for langt og gå. det er og mange andre nye moglegheiter (quicksave, nye grafikk instilinger+++)

 

http://farcry.ngz-network.de/downloads.php?file_id=26

Lenke til kommentar
Hva er så unikt med Far Cry? enda en standard FPS på markedet uten noe spesielt og tilby?

- Du kan gå overalt... bortsett ifra der øyene er stengt av for å lage flere baner på samme øy

- Lang view distance

- Taktisk fps

- Du kan prøve mange forskjellige måter for å fullføre oppdrag

- non scriptet AI.. som faktsik gjør noe

- WYSIWYG Editor som er enkel å bruke

- Full mod støtte

Endret av TCi
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg lurer på en ting.

Folk diskuterer jo AI i Far Cry.

Feil her og der.

Hvorfor klarer ikke spilleutviklerne å luke ut 99% innen de frigir spill ??

(jeg tengte mest på de store spilleutviklerne,de som har masse folk som tester spillene deres.)

Ingen er perfekte men jeg synes nå det er rart alikevel.

 

Er det virkelig så vanskelig å få til dette ?

Lenke til kommentar
Jeg lurer på en ting.

Folk diskuterer jo AI i Far Cry.

Feil her og der.

Hvorfor klarer ikke spilleutviklerne å luke ut 99% innen de frigir spill ??

(jeg tengte mest på de store spilleutviklerne,de som har masse folk som tester spillene deres.)

Ingen er perfekte men jeg synes nå det er rart alikevel.

 

Er det virkelig så vanskelig å få til dette ?

det lurer jeg også på. De har jo masse folk som tester spillet. Hmm..det er nok vanskeligere enn vi tror kanskje :hmm:

Lenke til kommentar

AI'en er bra. Den har noen få feil i seg sånn at den kan "nullstille" seg, slik at fiendene plutselig stopper opp og går tilbake til plassen sin. Men stort sett er det ikke et stort problem. Noe av grunnen er lagringen i spillet. Det er derfor de bruker checkpoint lagring istedet for quicksave. Men nå har da fansen påkrevd quicksave i en patch som kommer i april. Da kan AI en bli et større problem tror jeg... Alt i et så synes jeg AI'en er meget god.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...