Gå til innhold

FarCry


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Heheh... jeg kom over et villsvin midt i tetteste bushen på det originale demobrettet.

 

Inni jungelen med stiene frem til steintrappene. Veldig bra spill forresten.

 

Ellers kan jeg nevne at jeg med Catalyst 4.2 hadde problemer med sorte felter på mange steiner. La inn 4.1, og problemet forsvant.

Det hadde med at du hadde på AF når du hadde 4.2 innstallert også gikk det tilbake på default når du la inn 4.1... Derfor forsvant de svarte feltene

:thumbup:

Lenke til kommentar
PC ZONE har anmeldt far cry (trur/reknar med at det var full versjonen, men dei har sikkert ikkje tatt med mp delen sidan det ikkje er nokon dei kan spele mot) dei gav far cry 93%!!  :D

 

*edit: minste krava er 1 GHz, 256 mb ram og 64 mb 3d kort. anbefalt: p4 2GHz, 512 mb ram og 128 mb 3d kort.

Takk for info... tror ikke jeg kan gleder meg noe mer enn jeg gjør allerede :love:

Ikke helt riktige krav for full guffe...

 

I nyeste nummer av PCGW har de intervjuet Yerli-brødrene, folka bak spillet. De sier at dette er hva man må ha visst man vil ha full ytelse:

 

Atlon 64

1024 MB RAM

9800 Pro/FX5950

 

Dette gjelder sannsynligvis 64-bit versjonen, så da må man jo ha Windows med støtte for 64-bit også... :cry:

Lenke til kommentar

Ikke helt riktige krav for full guffe...

 

I nyeste nummer av PCGW har de intervjuet Yerli-brødrene, folka bak spillet. De sier at dette er hva man må ha visst man vil ha full ytelse:

 

Atlon 64

1024 MB RAM

9800 Pro/FX5950

 

Dette gjelder sannsynligvis 64-bit versjonen, så da må man jo ha Windows med støtte for 64-bit også...  :cry:

det er litt forskjell på anbefalt og kva du trenger for å kunne få full utnyttelse av alle moglegheitene som far cry byr på.

 

min tolking av minste krav er: det som skal til for at spelet skal kunne kjør på ei maskin. anbefalt krav: det som skal til for å kjøre spelet på middels+ detaljar og få "full" glede av spelet.

Lenke til kommentar
Heheh... jeg kom over et villsvin midt i tetteste bushen på det originale demobrettet.

 

Inni jungelen med stiene frem til steintrappene. Veldig bra spill forresten.

 

Ellers kan jeg nevne at jeg med Catalyst 4.2 hadde problemer med sorte felter på mange steiner. La inn 4.1, og problemet forsvant.

Det hadde med at du hadde på AF når du hadde 4.2 innstallert også gikk det tilbake på default når du la inn 4.1... Derfor forsvant de svarte feltene

Nei, faktisk ikke. Hadde ikke på anisotropisk filtering verken før eller etter.

Brukte "use application preference" i begge tilfeller. :)

Lenke til kommentar
Heheh... jeg kom over et villsvin midt i tetteste bushen på det originale demobrettet.

 

Inni jungelen med stiene frem til steintrappene. Veldig bra spill forresten.

 

Ellers kan jeg nevne at jeg med Catalyst 4.2 hadde problemer med sorte felter på mange steiner. La inn 4.1, og problemet forsvant.

Det hadde med at du hadde på AF når du hadde 4.2 innstallert også gikk det tilbake på default når du la inn 4.1... Derfor forsvant de svarte feltene

Nei, faktisk ikke. Hadde ikke på anisotropisk filtering verken før eller etter.

Brukte "use application preference" i begge tilfeller. :)

Og hva med Anti Aliasing??

Lenke til kommentar
Heheh... jeg kom over et villsvin midt i tetteste bushen på det originale demobrettet.

 

Inni jungelen med stiene frem til steintrappene. Veldig bra spill forresten.

 

Ellers kan jeg nevne at jeg med Catalyst 4.2 hadde problemer med sorte felter på mange steiner. La inn 4.1, og problemet forsvant.

Det hadde med at du hadde på AF når du hadde 4.2 innstallert også gikk det tilbake på default når du la inn 4.1... Derfor forsvant de svarte feltene

Nei, faktisk ikke. Hadde ikke på anisotropisk filtering verken før eller etter.

Brukte "use application preference" i begge tilfeller. :)

Og hva med Anti Aliasing??

Hadde ikke på noen slike skjermkortfunksjonaliteter. (AA, AF etc)

Lenke til kommentar

Ikke helt riktige krav for full guffe...

 

I nyeste nummer av PCGW har de intervjuet Yerli-brødrene, folka bak spillet. De sier at dette er hva man må ha visst man vil ha full ytelse:

 

Atlon 64

1024 MB RAM

9800 Pro/FX5950

 

Dette gjelder sannsynligvis 64-bit versjonen, så da må man jo ha Windows med støtte for 64-bit også...  :cry:

det er litt forskjell på anbefalt og kva du trenger for å kunne få full utnyttelse av alle moglegheitene som far cry byr på.

 

min tolking av minste krav er: det som skal til for at spelet skal kunne kjør på ei maskin. anbefalt krav: det som skal til for å kjøre spelet på middels+ detaljar og få "full" glede av spelet.

Det er sant det. Men har opplevd noen ganger at spillet er ubrukelig med produsentens minstekrav.

Lenke til kommentar

Det er sant det. Men har opplevd noen ganger at spillet er ubrukelig med produsentens minstekrav.

det kjem vel litt ann på kva du meiner med ubrukeleg. det har jo litt med kva du er vant med. f.eks mens eg hadde mitt gode gamle geforce2 kort så var det ikkje så mykje som skulle til for at eg var fornøyd. mens no når eg har kjøpt med radeon 9800pro, så kan eg ikkje fortså korleis eg overlevde utan det. så det har vel mykje med kva du er vant med.

 

men eg er eing i at minste krava kan vere litt vel små med tanke på kor mykje glede du kan få ut av eit spel.

Lenke til kommentar

noen som var på den chatten?

hva ble sagt om MP demoen?

3 uker igjen, kan vel ikke holde på den så mye mer?

vil fysikkmotoren være på i vanlig MP?

 

vil Farcry støtte 64bit? (regner medd et siden det er såpass nytt, og det ble "anbefalt" athlon 64 system, men... )

Lenke til kommentar
noen som var på den chatten?

hva ble sagt om MP demoen?

3 uker igjen, kan vel ikke holde på den så mye mer?

vil fysikkmotoren være på i vanlig MP?

 

vil Farcry støtte 64bit? (regner medd et siden det er såpass nytt, og det ble "anbefalt" athlon 64 system, men... )

som sagt så er den neste torsdag.

 

der er venta at dei vil sei at far cry har gått gull (eller kva dei sei når det er ferdig produsert og skal til og trykkast opp).

 

eg håpar at mange frå forumet er med. og kanskje at gamer har med ein offisiell reporter som kan lage ei lita reportasje om dette. ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM
noen som var på den chatten?

hva ble sagt om MP demoen?

3 uker igjen, kan vel ikke holde på den så mye mer?

vil fysikkmotoren være på i vanlig MP?

 

vil Farcry støtte 64bit? (regner medd et siden det er såpass nytt, og det ble "anbefalt" athlon 64 system, men... )

er snakk om 30% fps økning med a64..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...