Gå til innhold

FarCry


Anbefalte innlegg

Kjenner til problemet. Jeg skvetter noe så sinnsykt, hele tiden!

hehe... du er ikkje den einaste :cry: dei er ganske ekle, men dei er ganske bra tillaga :w00t: og selve spillet er UTROLIGT RÅTT.... kjører 1280x1024 full details med 2xAA og 8xAF :thumbs:

Endret av MuD
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
i starten var jeg livredd for mutantene, men nå skvetter jeg mer av menneskene. et tips til de som er redde for å skvette: sett opp et vindu så du hører fuglekvitter, sett på litt mozart i bakgrunnen og skru på alle lys i rommet. og for all del spill når det er lyst ute :p

Hva om det ikke er fugler utfor?? :scared:

Lenke til kommentar

ja, begynner å gå bedre nå, skvetter ikke hele tiden, men de små tassen som bare hopper å slår de får jeg nåja av. Synes de er så kolsige de gjennomsikte monstrene. fiffie.jaja Angrer på at jeg skal hjem i påsken (Studerer) tror ikke jeg rekker å spille ferdig før torsdag, er for ille å drasse på en stasjonær fra trondheim til oslo. :hmm:

Lenke til kommentar
i starten var jeg livredd for mutantene, men nå skvetter jeg mer av menneskene. et tips til de som er redde for å skvette: sett opp et vindu så du hører fuglekvitter, sett på litt mozart i bakgrunnen og skru på alle lys i rommet. og for all del spill når det er lyst ute :p

Hva om det ikke er fugler utfor?? :scared:

Du kan jo også sitte avslappet, ikke konsentrer deg så mye om "rett fram" se litt rundt på skjermen så oppdager du fort plasser som er normalt for dem å sprette fram fra. Så vet du at de kommer der, da skvetter du ikke.

 

Hmm.. Ble litt vanskelig formulert, men pytt. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...