Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror han tar inn alle typer xp-m cpuer siden han bygger Asus laptops. kan snakke med han i morgen. I første omgang tror jeg det bare blir 2400 35watt versjonen. Men muligheten for andre tror jeg ligger der!

Får vite steppinger når han får de inn ;) (Trolig)

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Driver å Prime tester prosessoren nå, kommer tilbake med resultat når jeg er fornøyd med stabiliteten..

 

Legger ved noen bilder av modden for Zalmankjøler:

mod1.jpgzalman.jpg

NB! Husk å få polariteten riktig, for ellers så kan det fort si "puff" og du får stygg lukt på rommet ditt ;)

 

AIDA angir temp. til max 49C ved full load (Prime/torture), enda jeg kjører med mye volt og høy MHz.. chipset max= 28C. Alt med lukket kabinett og 1900RPM på vifta :wow: Skal prøve flere temp software.. litt mystisk, tror ikke dette kan stemme!

Endret av ArticOC
Lenke til kommentar
Noen flere som skal ha? Tror det blir bestilt en liten parti til å begynne med! og hvis det er en større interesse så kommer det nok mer!

Jeg kunne Godt tenkt meg en, XP-M prossesor. Men da må han selge ram også, for jeg trenger bedre ram,... hvor store XP-M prossesorer tror du han kan ta inn?

 

har lyst på en 35watter xp2400+ ihvertfall...

Lenke til kommentar

Da er saken klar!

Jeg er mellom mann, jeg tar i mot bestillinger så fort jeg får vite prisen på cpuene.

Han tar inn xp-m 2400 og 2600 (Evt andre etter ønske).

Prisen kommer til å bli omtrent som itbutikken (I følge han).

Skal sende han stepping (Slik at det blir rett cpu han får inn) og da får jeg vite pris ganske snart!

Tar i mot bestillinger når den tid kommer.

 

Alt dette går igjennom meg, så i første omgang så er disse cpuene kun tilgjengelige fra meg (Litt synd syns jeg, mye arbeid som ligger i det... og jeg gjør dette kun for å glede triggerhappy overklokkere!)

Lenke til kommentar
Da er saken klar!

Jeg er mellom mann, jeg tar i mot bestillinger så fort jeg får vite prisen på cpuene.

Han tar inn xp-m 2400 og 2600 (Evt andre etter ønske).

Prisen kommer til å bli omtrent som itbutikken (I følge han).

Skal sende han stepping (Slik at det blir rett cpu han får inn) og da får jeg vite pris ganske snart!

Tar i mot bestillinger når den tid kommer.

 

Alt dette går igjennom meg, så i første omgang så er disse cpuene kun tilgjengelige fra meg (Litt synd syns jeg, mye arbeid som ligger i det... og jeg gjør dette kun for å glede triggerhappy overklokkere!)

Om du finner noen med finfin stepping vil jeg gjerne ha :)

Lenke til kommentar

Altså det er bestillinger det er snakk om ja! (kun de som bestiller som får i første omgang!)

Den som bestiller først får best stepping.

 

btw kom over denne cpuen:

 

http://www.newegg.com/app/ViewProductDesc....-103-401&depa=1

 

1.25 på vcore.

 

Han kan ta inn disse også!

 

får snart vite priser (har sendt mail... venter på svar)

 

(En ting til... fant ikke noe xp-m 2600+ 35watt versjon, trenger steppingen der nå!)

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...