Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
2400-m 35w

Spenning 1,72v , speed 2500mhz (12,5x200)

På 1,65v 2300mhz stabilt , hvis ikke mer .(husker ikke helt)

 

Så 35w modellen kan jeg ikke si annet om er bra , og er

veldig fornøyd med .

gjeldere det alle de som dem selger eller av 2400-m eller?

Lenke til kommentar
Det er jo sinnsykt nice :)

Jeg husker ikke helt hva jeg hadde som vcore på den hastigheten, men jeg må hvertfall opp i 1,80 for å nå 2400MHz..

Hva er temp?

Ligger rundt 46 idle(trenger bedre kjøling og kab. vifter) 55 load... :blush:

Testa på 13,5 x 133 1,35v(orginal),og da lå den på 40/48...

Lenke til kommentar

Jez... anngående bestillinger har jeg nå tilsammen 4 bestillinger inkl meg. Så tror jeg skal gå å bestille meget snart (i overmorgen sansynligvis) Dere har også mulighet til å bestille andre deler om det er et MUST! men helst bare CPU siden det blir veldig mye styr for min del. Og jeg får annsvaret for masse penger!

Dere som skal bestille skal få referanser av meg (Som Addresse, tlf nr, navn, mail, evt personnummer om det er et must)

 

 

Fikk også en xp-m 2400+ 35watter i dag!

Stepping: AXMDblablabla (dere vet)

2378703l30265

AQYHA 0350TPMW

 

Kjører den nå på 2.7ghz @ 1.8 vcore (12.5x217) :thumbs:

Må formatere så tror jeg når 2.9ghz grensen siden windows nekter å boote :cry:

skal etterpå prøve meg litt på 2.8ghz grensen og windows ;)

 

Edit: Delene skal komme i løpet av 2-3 dager fra han bestiller de!

Endret av Samcki
Lenke til kommentar
Skal sette opp spenningene til max verdier..

 

Kanskje man skal bytte strømforsyning også, sitter en billig 300W av totalt ukjent merke i boxen akkurat nå..

Da var Prime95 kjørt i godt over et døgn på 2666MHz uten kræsj, stabilt nok for meg..

 

Men skal prøve å få den systemet stabilt på 200+ FSB, skal bytte strømforsyning og sette vifte på NorthBridge kjøleren, er kun passiv kjøleribbe på denne nå (liker ikke støy)

Lenke til kommentar

Har et lite problem med min XP-M 2400, uansett hvilken klokkefrekvens jeg kjører den på så får jeg ikke kjørt superpi, får bare opp en feilmelding der det står "NOT CONVERGENT IN SQR05"

 

Noen som har en god forklaring på dette ?

 

** EDIT **

 

Fant problemet, ATI Tool skaper problemer for Superpi, lukket ATI Tool og kunne fullføre testen.

Endret av DeViLoN
Lenke til kommentar

Huff... jaja 2.7ghz @ 1.8 vcore ble ustabil :( må helt opp i 2... men er ganske fornøyd! trenger en raddis til i vannkjølingen siden jeg får en vanntemp på 40 grader. Cpu ligger mellom 50-55 grader, og ca 60load men stabil som bare det! gleder meg til jeg kobler til hageslangen på pc`n ;) blir morro temps det :D

Lenke til kommentar
Ok da har jeg nok bestillinger! Om 1 time så sender jeg rundt pm`s med all info dere trenger.... Siste sjangse for bestilling nå! Pengene må være på konto innen Lørdag siden da går jeg å bestiller de! De som ikke får satt over penger får nada prosessor.

Jaaa?

 

Ingen PM enda? 1,5t er passert! :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...