Gå til innhold

Noen som vil ha ulåst Barton som klokker bra?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AXMD2400FJQ4C is OPGA package

AXMD2400GJQ4C is uPGA package

ADUAXMD2400FQQ3B AMD ATHLON MOBILE XP2400+ 35W

AXMD2000GJQ3C AMD ATHLON MOBILE XP2000+ 35W

ADUAXMH2500FLQ3C AMD AthlonTM XP 2500+ (45W) MOBILE

ADUAXMH2000FLQ3C AMD ATHLON MOBILE XP2000+ 45W

ADUAXMD2400FQQ3B AMD ATHLON MOBILE XP2400+ 35W

 

disse er de han kan ta inn til nå! får mer info etterhvert!

 

opga eller upga som er socket A? (husker ikke i farten!)

 

opga :) hehe dumme meg

Endret av Samcki
Lenke til kommentar

Det er vel bare en cpu som er barton her. Nemlig den som oppgis som axda2400FJQ4C. Resterende er Tbread og ikke kjent for å klokke like bra som barton mobilene.

 

Edit: skrivefeil. Mente AXMD (hastverk er last...)

Endret av Børge
Lenke til kommentar
fint :) kan begynne å ta imot bestillinger av amd xp-m 2400 cpuer :D

Hei, skal jeg sende PM? vil bestile en XP-M 2400+ 35watter, men da må den være Ulåst, kan det "nesten" garanteres at de er ulåste? eller er det svært usikkert? prøvde for 2månder siden og bestile en 2400+ thorton og satset på at den ennda var ulåst, men det var den ikke, så jeg har ikke så mye lyst til og kjøpe ennda en låst prossesor.

Lenke til kommentar

Disse er garantert ulåste! send pm ja, får bedre oversikt over hvem som skal ha.

Info om betaling kommer litt senere. Tenkte å bestille CPU-ene om noen få dager (Torsdag eller Fredag)

 

Edit: hvis jeg får noen bestillinger selfølgelig!

Endret av Samcki
Lenke til kommentar
Det er vel bare en cpu som er barton her. Nemlig den som oppgis som axda2400FJQ4C. Resterende er Tbread og ikke kjent for å klokke like bra som barton mobilene.

Si meg en ting; Ingen av de CPUene har AXDA-betegnelse?? Jeg ser i alle fall ingen. :ermm:

Det er vel helst denne: AXMD2400FJQ4C is OPGA package som er en mobil-CPU?

 

Eller er jeg alldeles ute og sykler igjen? Vil jo nødig bli sittende med enda en 45-watter. :blush:

Lenke til kommentar
Egentlig rart at 45-watterene folk har fått fra ITbutikken er så dårlige. De folk har kjøpt på Newegg har det ihvertfall ikke vært noe galt med.

Vel, er de egentlig så dårlige da?

De klokker tilsynelatende ikke på langt nær så godt som 35-wattern, for min del måtte jeg jo gi meg på 2525 mhz ved 2,1volt. Men det kan jo like gjerne være meg som ikke klarer å tyne frem den beste settingen i BIOS.

Jeg kunne muligens ha klart noe mer ved 2,3v, men gjorde egentlig ikke så store anstrengelser for å forsøke det.

 

Uansett må jeg vel si meg sånn passe fornøyd, ved at den p.t kjører 2200Mhz på 1,63volt. (Avlest i AIDA)

Kan vel egentlig si meg ganske fornøyd med CPU-temp også, den ligger på 35,1grader på "full pupp", med vanntemp på 25,4grader.

Temperaturavlesningene er avlest via en føler tett inntil core.

 

Btw; Er det flere som kan legge frem resultater med 45wattern? Det kunne jo ha vært artig å sett disse, som en sammenligning. :roll:

Lenke til kommentar
Det er barton det er snakk om ja ;) så bare send pm og bestille!

 

Han har stengt nå så jeg får ikke vite noe mer om 2600+ før senere (håper i morgen!)

Kommer du til å bestille flere ganger? Har ikke tenkt til å bestille ennå skjønner du.

Dere kan være prøve kaniner så jeg veit om de er bra ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...