Gå til innhold

Brendt pizza del 2

DesertGlow

Anbefalte innlegg

Skrevet

La tidligere inn et bilde av en heller brendt pizza. Denne gangen har samme fyr vært i pizzahumør igjen, denne gangen heldigvis ikke i fylla midt på natta... Det som kommer litt dårlig fram på dette bildet er den fine krummingen saken har fått :thumbs:

pizza2.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

stakkars pizza, snart så jeg må anmelde han til pizzavernet nå :p

å for all del, uansett hvor mye det firster å bruke hardstekte pizzaer som frisbee, ikke gjør det. hvertfall ikke inne, smuler over hele huset :roll:

Skrevet
Til DiMiles:

Det der hadde vært no for magne :p

Hahaha! Det verste er at det er sant! Han spiste en som var nesten like ille engang, ristorante that was... :ermm::dribble:

Skrevet
Glad ikke jeg skal spise den der... Han fyren av en kamerat av deg...

Han har ikke vurder å flytte hjem til mor igjen vel ???

Vi bor i alle fall i samme hybelkompleks...

Med tanke på at han er midt oppe i 20-årene så tror jeg ikke han er så veldig hypp på å flytte hjem til mor og far...

Skrevet

tips: kjøp en nedtellingsklokke.. slike du kan stille opptil 1 time, som ringer når den kommer til null.. koster ikke så mye de, og han der typen kommer garantert til å tjene på det..

Skrevet

Gryterett.... :laugh::laugh::laugh:

Pizzaen er jo godt spisende! Mine er nesten like fine, men jeg har en gyldig grunn. Hver gang jeg steker pizza spiller jeg cs. Så blir jeg litt for opphengt, men litt pizzasaus er alt som skal til! :thumbs:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...