Gå til innhold

Musikk: Ny Rockatansky-låt ute


Liker du den?  

40 stemmer

  1. 1. Liker du den?

    • Ja, digger den! Få mer!
      34
    • Ikke min type musikk...
      3
    • Næh!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hittil er alt jeg har hørt fra Rockatansky kongebra, og håper seriøst dere fortsetter i samme stil (hvorfor skulle dere ikke det..?). Stå på!

 

Og; hvordan kom dere på navnet Rockatansky?

 

Edit: Og; en ting til: Kommer dere til Molde for å holde konsert? *håpepå en under18årskonsert*

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
dette er jo bare helt sinnsvakt bra. Må si at jeg er håpløst forelsket i Return To Battle. Er det mulig å få tak i en EP eller noe i den dur?

Rockatansky på Madam Felle på onsdag... Vi snakkes der, Olsen. Skulle visst spille etter klokken ti, elns, men de var visst ikke sikker.

 

Hørte at de skulle selge Son of the Gun EP-en der, men den inneholder ikke Return to battle. Return to battle er foreløpig ikke gitt ut, sammen med noen andre fin-fine sanger (hint: solid saloon)

 

Edit: LINK

Endret av Toolshed
Lenke til kommentar
Rockatansky på Madam Felle på onsdag... Vi snakkes der, Olsen. Skulle visst spille etter klokken ti, elns, men de var visst ikke sikker.

 

Hørte at de skulle selge Son of the Gun EP-en der, men den inneholder ikke Return to battle. Return to battle er foreløpig ikke gitt ut, sammen med noen andre fin-fine sanger (hint: solid saloon)

 

Edit: LINK

Tja, hadde jeg bodd i Bergen så hadde jeg tatt meg en tur, men når man bor i Ålesund og jobber hver dag så går jo ikke det ;) MEN, jeg ser at de skal spille i Molde søndag 7. mars, bare halvannen time i bil det, bare synd at jeg ikke kan ta noen velfortjente pils da. . .

 

KOM TIL ÅLESUND! spill på smutthullet eller scena, en lørdag så jeg kan drikke meg full!

 

(winamp: Svart Fremtid - drikke meg full (Live@Blitz))

Lenke til kommentar
Bor du i Ålesund? Bor du ikke i Bergen? Hmm... Samme sted som SirHartge? Ikke bra... :no:

hehe, jeg bor nok i Ålesund ja :p Snart UKA nå. Turboneger, Satyricon, Big Bang, Karin Park og ei som burde være kjent for Bergens beboere, Heidi Marie Vestrheim. Kan bli stort :)

 

 

EDIT: kan bli stort, hadde det ikke vært for at de som driver shiten er inkompetente :p

Endret av olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...