Gå til innhold

Musikk: Ny Rockatansky-låt ute


Liker du den?  

40 stemmer

  1. 1. Liker du den?

    • Ja, digger den! Få mer!
      34
    • Ikke min type musikk...
      3
    • Næh!
      3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg aldri vært på byen i Molde (bortsett fra før og etter MFK-AAFK), så jeg aner ikke hvor streng man er. Men du slipper nok inn vil jeg tro. For det første er det ikke ulovlig å slippe deg, bare ulovlig å selge deg alkohol og for det andre så er det søndag og konsert. Jeg har flere venner og veninner som slipper inn på utesteder selv om de er under 18 og vaktene vet det, men på den betingelsen at de ikke prøver å kjøpe øl.

Lenke til kommentar
Hvis dere vil ha mer feedback på sangene deres, burde dere legge ut en link på musicians forum på www.metallicabb.com. Mange musikere der.

 

BTW: Hvor kan jeg få tak i skivene deres?

Du kan få legge ut en lenke på metallicabb for meg om du gidder? Jeg fant ikke ut hvor du mente...

 

Takker for all den positive tilbakemeldingen. Sinnsykt kult. Å drive med rock i Bergen og i Norge føles noen ganger faktisk HELT håpløst. Konkurransen er jo enorm. Dukker jo opp nye band over alt. Så positiv tilbakemelding er utrolig godt å få når man er så mange om beinet.

 

Til de som vil ha plate, så selger jeg cd "Roll out the red carpet" og singelen "Liverpool" for 60 kr tilsammen. Pakkepris :) Send meg en PM!

Grunnen for at det er så billig (jeg anser det som billig i alle fall) er at selve cd-platene er trykket og brent selv. Cover og inlay er orginalt.

 

Og til de som er fra molde, så tror jeg at det er en russe-reunion for alle de som har vært russ de siste årene eller noe sånn. Desverre.

Men om det er noen "under 18 steder" der, så kan jeg kanskje få navn og tlf til dem og ringe og høre?!

Vet det er mange under 18 på dette forumet.

Endret av Luke Lovegroove
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

*BUMP*

 

I morgen kveld kl. 2359 spiller Rockatansky på Knaus-scenen på Samfundet i Trondheim. Jeg skal ta turen, men skipper "oppvarmingsbandet" Bigbang, siden det ville kostet 180 kr (og har sikkert vært utsolgt en stund).

 

Er det noen flere i Trondheimsområdet som har tenkt seg til Samfundet for å se Rockatansky live?

Lenke til kommentar
skipper du bigbang? BigBang er jo yummyyummy fancy bra!

For tida har jeg ikke så altfor mye penger tilgjengelig. Dessuten sparer jeg opp til hardware-oppgradering, og da må dyre konsertbilletter (over 150 kr) nedprioriteres.

 

Men for all del; Bigbang er et bra band, men jeg er ikke like stor fan nå som jeg var tidligere.

Endret av Wayshot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...