kremt Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Nei, dette stikker nok alt for langt ut. Ved kontroll langs vegen ville det trolig blitt bruksforbud og man måtte lastet av.
Simen1 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Last kan henge lengre ut bak enn 1 meter så fremt den merkes særskilt Last som henger ut bak kan ikke skjule lysene bak på bilen eller kjennemerker. Hvis det skjer skal det være duplikat fungerende lys-sett og kjennemerke bak. Jeg kan ikke utelukke at det er gjort her, siden jeg ikke ser det ut fra bildet, men det er noe som bør undersøkes. Hvis det er gjort riktig så kan det også tilfresstille punktet over her. Last skal ikke påvirke balansepunktet så mye at det går ut over styring. Denne er muligens overstyrt. Last skal sikres mot å løsne under kollisjon. De stroppene og den bjelken bak førerhuset ser noe spinkelt ut i forhold til vekta på hengeren. Men jeg kan ikke utelukke at det faktisk er tilstrekkelig. Min konklusjon: Jeg ser ingen definitive bevis på ulovligheter, men det er flere punkter som ser mistenkelige ut og bør sjekkes ut. Endret 3 timer siden av Simen1
sedsberg Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hadde det bare vært en tryggere og enklere måte å frakte en tilhenger på........ 2
Hanhijnn Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden sedsberg skrev (26 minutter siden): Hadde det bare vært en tryggere og enklere måte å frakte en tilhenger på........ Sparer mye penger på fergetaksten på den måten. Der går det på lengden på ekvipasjen.
sedsberg Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Kommer jo an på om man blir stoppet og får bot. Da tror jeg ikke man sparer så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå