Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Skrevet
gaming1234 skrev (3 minutter siden):

Takk for alle rådene og at dere hjalp meg og forstå dating litt mer, men jeg tenker jeg utsetter / putter dating og forhold på hylla og kanskje prøver når jeg er rundt 30-40 år, eller aldri, jeg prøver heller og fokusere på jobb og utdanning isteden 🙂

Fokuser på jobb og utdanning du ☺️ Før du vet ordet av det så dukker det kanskje opp en dame også. Det er gjerne når man minst forventer det at det skjer. 

🩷

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er uenig i at man skal sette det på vent. Plutselig er man 30 eller 35 år uten at spesielt mye har endret seg.

Enig i at man kan fokusere på jobb og utdanning og ellers personlig utvikling, men fortsett å ta initiativ rundt kvinner ved anledning. :) 

• Liker 1
Skrevet (endret)
gaming1234 skrev (2 timer siden):

Takk for alle rådene og at dere hjalp meg og forstå dating litt mer, men jeg tenker jeg utsetter / putter dating og forhold på hylla og kanskje prøver når jeg er rundt 30-40 år, eller aldri, jeg prøver heller og fokusere på jobb og utdanning isteden 🙂

Nå vet jeg ikke alderspennet er på damene du ser etter, men jeg vil tippe de er 19-20 år? De er ikke veldig modne for å si det slik (ei er menn på denne alderen). Så kanskje du bør prøve deg på eldre damer 25år + ? Eller så har man det store utlandet, kanskje du finner kvinner som matcher deg bedre der :)

Endret av Mr.Duklain
Gjest 4f3b3...8ba
Skrevet

Provoserende å lese om en i tidlig 20 årene klager på at han ikke får damer! Hva med menn i 40 års alderen og oppover som sliter med det samme? De er i verre farvann og det er kanskje ikke håp heller. 

Anonymous poster hash: 4f3b3...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...