Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden (endret) Teknisk sett så var det vel Ebba Andersson som avgjorde det her - på verst tenkelige og mest uheldige måte for Sverige. Men Slind gjorde så absolutt en kjempeetappe. Eller... det gjorde egentlig alle sammen. Endret 1 time siden av Wheeljack
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 8 minutes ago, Wheeljack said: Er det Simpson-Larsen som øker eller er det Karlsson som taper? Det er Larsen som går sterkt. Men Frida er nok ikke helt i form i dag.
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det vitner litt om hvor sterkt lag Sverige har når dem kan tryne to ganger, knekke ei ski og fortsatt ta en sølvmedajle (som jeg regner med dem klarer) 1
Mr.Duklain Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Wheeljack skrev (1 minutt siden): Det vitner litt om hvor sterkt lag Sverige har når dem kan tryne to ganger, knekke ei ski og fortsatt ta en sølvmedajle (som jeg regner med dem klarer) Ja, det er sterkt! Men forstår ikke hvorfor ikke Frida går siste etappe.
fredrik2 Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden 1 minute ago, Wheeljack said: Det vitner litt om hvor sterkt lag Sverige har når dem kan tryne to ganger, knekke ei ski og fortsatt ta en sølvmedajle (som jeg regner med dem klarer) Sier vel mest om de andra lagen. Nu ser det ut som at Sverige kommer efter Norge lika länge som tiden de förlorade med fallen. 1
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Just now, Mr.Duklain said: Ja, det er sterkt! Men forstår ikke hvorfor ikke Frida går siste etappe. Jeg tror tanken var at ho skulle kjøre på tredje og skaffe luke til Sundling. Litt som Norge ofte gjorde med å sette Johaug til å lage/tette luker.
Mr.Duklain Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Wheeljack skrev (1 minutt siden): Jeg tror tanken var at ho skulle kjøre på tredje og skaffe luke til Sundling. Litt som Norge ofte gjorde med å sette Johaug til å lage/tette luker. Ahh, ok. Ja, det høres jo fornuftig ut
Mr.Duklain Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Synes finnen gjør en bra jobb. Mulig det blir sølv til Finland. 2
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Klokt av Weng å safe der med såpass avstand ned til dem andre.
Imaginacíon Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Med denne sterke innsatsen fra Norge stilner nok kritikken fra Northug.
Wheeljack Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Det er bare å finne frem hattene og bøye seg i dem. Med eller uten svensk uhell, det var faen til solid laginnsats i dag. 1
Tussi Skrevet 1 time siden Skrevet 1 time siden Ufattelig gøy for Norge! Men jeg er glad svenskene tok sølv, det var tragisk med de fallene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå