Mr.M Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Imaginacíon skrev (5 minutter siden): Det er 5 mila i morgen da. jo for all del, må ha med den. Jeg var vel bare tidlig ute med kunngjøring "neste møteplass"
obygda Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Mr.M skrev (14 minutter siden): jo for all del, må ha med den. Jeg var vel bare tidlig ute med kunngjøring "neste møteplass" Morgendagens løp blir en veldig lang øvelse - tipper de går rundt 2.30++ De siste herrene gikk på 2.33 i dag... Forøvrig hadde det vært morsomt om Heidi gikk bort og vant - jeg tror ikke hun har vunnet noe individuelt - det hadde vært en bra avslutning på dette OL 1
Neptun1 Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden (endret) obygda skrev (1 time siden): Jo. Et retorisk spørsmål ettersom de svenske damene ikke har samme problem med skiene. Svenske herrelaget var jo med på notene i VM i 2023 spesielt på femmila og de hevdet seg godt i WC i fjor, samt sølv på femmila i Granåsen. Men i år har de falt helt sammen, merkelig. Endret 3 timer siden av Neptun1
obygda Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden Neptun1 skrev (3 minutter siden): Et retorisk spørsmål ettersom de svenske damene ikke har samme problem med skiene. Svenske herrelaget var jo med på notene i VM i 2023 spesielt på femmila og de hevdet seg godt i WC i fjor, samt sølv på femmila i Granåsen. Men i år har de falt helt sammen, merkelig. Det ligger et ansvar hos utøver å prøve skiene også - og hver utøver har sine egne preferanser.
obygda Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden https://www.nettavisen.no/sport/svensk-ol-drama-karlsson-trekker-seg-fra-femmila/s/5-95-2896042 Frida trekker seg 1
Mr.Duklain Skrevet 3 timer siden Skrevet 3 timer siden obygda skrev (6 minutter siden): https://www.nettavisen.no/sport/svensk-ol-drama-karlsson-trekker-seg-fra-femmila/s/5-95-2896042 Frida trekker seg Veldig dumt, men sånn sett bra for de norske damene. Men Ebba er sterk og ønsker nok revansj etter stafetten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå