Mr.Duklain Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Wheeljack skrev (7 minutter siden): Helt klart, jeg er enig med deg jeg, men ski-interesserte nordmenn er en bitteliten del av et veldig stort publikum. Enda mer så når alle deltagende nordmenn ofte er plassert innafor topp 6 (på herresida ihvertfall). Tror FIS prøver å gjøre det dem kan for å gjøre seeropplevelsen spennende for "folk flest". Om det vil si at fler kun ser på den siste halvmila, så er det (antagelig) fortsatt å foretrekke enn noen som kanskje zapper innom og ser løpere som går i skogen med store mellomrom og en tidtager. "Hvorfor vant han ikke? Han er jo i mål før han som går bak der?" Enig fem-milen er litt som brunost. Det er det som gjør nordmenn til nordmenn. Nå trender Klæbu på mange sosiale mediet, så det kan jo hjelpe litt med intressen. Men ja jeg er enig med deg, det er ikke fem-milien i seg selv som er problemet, det er at det internasjonalt har lite interesse. Endret 6 timer siden av Mr.Duklain
SilverShaded Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Det blir masse surr når alle løperne skal hente seg drikke. Lurer på hvorfor de ikke går med drikkebelte på femti'n, slik som langløperne gjør ? Veier ikke all verden, og man kan bare kaste dem fra seg når man vil...
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Når klæbo går foran så må de andre faktisk endre taktikk.
Wheeljack Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Klæbo tar planlegging og taktikk til et helt nytt nivå. Det er så mye, mye mer enn bare å henge med feltet og spurte fra dem de siste 200 meterene. For rekorden sin del så håper jeg Klæbo får det til i dag, for min egen 100-lapp på oddsen så håper jeg noen andre tar det.
Wheeljack Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Niskanen og Amundsen bryter. Endret 5 timer siden av Wheeljack
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mr.Duklain skrev (Akkurat nå): Niskonen og Amundsen er ute etter to runder. Amundsen burde nok ikke gått 1
Imaginacíon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Tre nordmenn i tet. Blir det trippel norsk i dag?
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Imaginacíon skrev (Akkurat nå): Tre nordmenn i tet. Blir det trippel norsk i dag? Mja..2 ser spreke ut..og det er klæbo og iversen Men tidlig ennå.. 1
Wheeljack Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Alle tre er fullstendig kapable til å vinne - enda mer når resten av feltet ser ut til å la dem slippe.
Mr.Duklain Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Norge ser ut som om de har en søndagstur i marka.
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mr.Duklain skrev (Akkurat nå): Norge ser ut som om de har en søndagstur i marka. Litt voldsom søndagstur for de fleste....jeg ser de bruker krefter nå
Imaginacíon Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Mange som sliter. Det tar på, og de er bare halvveis.
Mr.Duklain Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) obygda skrev (6 minutter siden): Litt voldsom søndagstur for de fleste....jeg ser de bruker krefter nå Ja, synes tempoet tok seg opp etter jeg skrev det Skal inrømme at mine søndagsturer ikke er så voldsomme. Verken med eller uten ski. Endret 5 timer siden av Mr.Duklain
obygda Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Imaginacíon skrev (1 minutt siden): Blir vel skibytte nå. Synes mye krefter er brukt allerede..blir store avstander nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå