Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste menneskers økonomiske frihet og frihet generelt kommer raskt til å forsvinne fremmover. Du vil begynne å se dette veldig snart! Forvent innen 2 -5 år maks. Vi går med raske og lange skritt mot dyrets merke. Akkurat hvor mange år vet jeg ikke, men det vil muligens skje gradvis. Elektronisk id er en del av vegen dit, og vegen er ikke lang derifra til beistets merke. 

Når du så kommer til å måtte velge om du vil sikre din økonimiske "frihet" ved å ta ett merke i pannen eller hånden for å kunne kjøpe og selge, vit at du ikke bare offrer all din frihet, du offrer din evige sjel. Tar du dette skrittet og tar dette merket, er det ingen veg tilbake. Da er det ikke lenger mulighet for frelse. 

Dette er bibelen tydelig på. Altså en ca 2000 år gammel profesi bla fra Johannes, en av Jesus sin disippler. Og en enda eldre profesi gitt til Daniel bla ved syn. Dersom du kommer frem til at du heller vil ta imot Jesus, og heller vil at han skal være din Gud, han som faktisk elsker og deg og bryr seg om din evige sjel, fremfor å underkaste deg stat og myndigheter. Da vil Jesus ta imot deg, og du har ingen ting å frykte. Verden kommer til å spille på din frykt, men Jesus vil ta vare på deg. Og finnes det i sannhet noe viktigere enn din evige sjel? Tenk på det, og tenk deg godt om når du står ovenfor dette valget veldig snart. Gud vil ta vare på deg uansett, om du så må dø for å unngå beistets merke så er det verdt ALT! 

Hvis dette høres ut som galskap for deg nå,  kan du bare vente noen år og du vil se at du vil komme til å måtte ta dette valget. I mellomtiden, hvis du ønsker kan du jo evt. lese hva som står ang dette i bibelen. Hvis du leser dette innlegget. Ttor jeg Gud har ledet deg til å lese dette. Han elsker deg. Han har fredstanker for deg, og ønsker at du skal klare det, og få evig liv med han.

Det spiller ikke noen rolle hva du har gjort tidligere i livet ditt. Han ønsker bare at du skal komme til han og få frelse. Hvis du ber om tilgivelse og du mener det, så VIL han tilgi deg. Husk at bønn kan forandre alt, og at ingenting er umulig for Gud. Han ser til hjertet ditt. Ikke bekymre deg for myndigheter eller penger. 

Ikke la deg skremme. Gud er langt mektigere, og det er langt viktigere ting å fokusere på.  Det vil raskt bli tydeligere hvor ond verden er. Denne verden skal forgå. Men det er håp for din evige sjel❤️

Du vet det nå på forhånd, så jeg håper og ber om at du vil tro når du så ser det kommer.

Veldig mange kristne i dag har drømmer og syn angående tiden vi lever i. Dette gjelder også meg selv.

Be warned and be blessed.

Åpenbaringen 13
Åpenbaringen 14
Åpenbaringen 15
Daniel 7
Daniel 12

• Innsiktsfullt 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det jeg håper på , er at den dagen dette skjer, at mange av de som har avvist bibelen tenker seg om, når de ser at her hadde bibelen rett, og avviser dette merket

Skrevet (endret)
:utakt skrev (25 minutter siden):

Hva skjer med at Norsk Misjonærforbund har overtatt forumet?

Jeg vil ikke være kjip, men evangeliske kristne er mye av årsaken til at USA er der de er i dag. Dette mener amerikanere selv og ikke noe jeg finner på. Begge Bushene er jo det.

Endret av Boing_80
  • Liker 3
Skrevet

Så lenge de holder seg i riktig underforum, så kan de vel bare holde på i den religiøse runkeringen sin? Det beste er bare å overse det, selv om det kan være vanskelig å sitte på hendene sine når man er totalt uenig med noen...

• Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...