Japemperor Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden (endret) Duriello skrev (17 minutter siden): Kast ut ved x antall lovbrudd, problem solved? 🤷 Bør allerede ved første lovbrudd om det er noe som har maksstraff på et års fengsel eller mer. Endret 10 timer siden av Japemperor 5
Subara Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (1 minutt siden): Når det gjelder deportasjon, særlig av hele grupper er jeg helt enig, men når det gjelder repatriering der mennesker får en startkapital for å reise tilbake og hjelpe til å bygge opp igjen, så er det bra. Og jeg mener Norge i større grad bør satse på utdanning av de som er her midlertidig, slik at de kan bygge opp hjemlandet hvis de drar hjem, og lettere forsørge seg selv. Ta f eks Afghanistan, dersom landet noengang blir fritt, er de helt avhengig av utdannede kvinner, særlig i helse,.for å bygge opp igjen et land der ikke minst kvinner kan bo. Folk sender penger til hjemlandet slik at de på denne måten også bygger opp hjemlandet. At mange blir her fordi de stifter familie og etablerer seg utelukker ikke at andre vender hjem igjen, særlig når forholdene bedrer seg i hjemlandet. Alle trives ikke her heller. Utdanning er alltid bra. Det jeg ikke liker er menneskesynet i slike tråder. Det står i hvert fall ikke et eneste positivt ord om innvandring, som består av enkeltindivider. Vi ser økt fiendtlighet mot muslimer i hverdagen, eller de man antar er det. Handlingsplan mot muslimfiendtlighet 2025–2030 https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/handlingsplan-mot-muslimfiendtlighet/id3078561/?ch=1 2
Tussi Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): Kast ut ved x antall lovbrudd, problem solved? 🤷 Ja, slike ting bør diskvalifisere fra varig opphold Og ekstremisme. Jeg synes ikke de som skriker 'jøder, Muhammeds hær kommer for å ta dere" i norske gater skal ha en ubetinget rett til å være her jeløer. Vi har nok med våre innfødte ekstremister 4
Sovna Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Men jeg aksepterer ikke at alle eller de fleste innvandrere er et problem Ikke jeg heller. Vet godt at en mengde innvandrere(uansett hudfarge) jobber så det ryker av skjorta. Men så var det det med kriminalitet, gjenger % andelen av etnisitet i norske fengsler.. Det forblir en handlingslammelse i uoverskuelig fremtid fra vår tillitsvalgte dessverre. 1 1
Duriello Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Japemperor skrev (3 minutter siden): Bør bede ved første lovbrudd om det er noe som har maksstraff på et års fengsel eller mer. Njaa, spørs litt hva slags lovbrudd. Grove saker, så ja. 👍🙂 Endret 10 timer siden av Duriello 2
Tussi Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Subara skrev (1 minutt siden): Folk sender penger til hjemlandet slik at de på denne måten også bygger opp hjemlandet. At mange blir her fordi de stifter familie og etablerer seg utelukker ikke at andre vender hjem igjen, særlig når forholdene bedrer seg i hjemlandet. Alle trives ikke her heller. Utdanning er alltid bra. Det jeg ikke liker er menneskesynet i slike tråder. Det står i hvert fall ikke et eneste positivt ord om innvandring, som består av enkeltindivider. Vi ser økt fiendtlighet mot muslimer i hverdagen, eller de man antar er det. Handlingsplan mot muslimfiendtlighet 2025–2030 https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/handlingsplan-mot-muslimfiendtlighet/id3078561/?ch=1 Jeg skrev allerede i mitt første innlegg at jeg jobber med mange dyktige muslimer. Men jeg skiller skarpt mellom muslimer og islamister. Og det er fordi mange muslimer som kommer hit, faktisk er på flukt fra islamister. Og de skal være trygge Islamister som går over i jihadisme kan være en fare for alle. Men de som først rammes, er de som har flyktet fra den typen mennesker i utgangspunktet. Pg jeg vil Norge skal bære trygg for.dem. og jeg mener vi bør ta inn flere av de 1
Duriello Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (5 minutter siden): Ja, slike ting bør diskvalifisere fra varig opphold Og ekstremisme. Jeg synes ikke de som skriker 'jøder, Muhammeds hær kommer for å ta dere" i norske gater skal ha en ubetinget rett til å være her jeløer. Vi har nok med våre innfødte ekstremister Jepp. 👍🙂 2
Subara Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Japemperor skrev (4 minutter siden): Ingenting å frykte? Vel det blir anslått at rundt 400 000 europeere har blitt enten drept eller voldtatt(eller begge deler) av ikke europeiske migranter siden 2010 Kan du høre med partilederene i de politiske partiene våre fra venstre til høyre om dette spørsmålet? Statistikk kan misbrukes for å få fram et bestemt syn. 2
Subara Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg skrev allerede i mitt første innlegg at jeg jobber med mange dyktige muslimer. Men jeg skiller skarpt mellom muslimer og islamister. Og det er fordi mange muslimer som kommer hit, faktisk er på flukt fra islamister. Og de skal være trygge Islamister som går over i jihadisme kan være en fare for alle. Men de som først rammes, er de som har flyktet fra den typen mennesker i utgangspunktet. Pg jeg vil Norge skal bære trygg for.dem. og jeg mener vi bør ta inn flere av de Islamister, altså terrorister, uavhengig av hvor de kommer fra, ja det er alvorlig kriminalitet som politiet og PST kontinuerlig forsøker å avdekke og avverge. Så dette jobbes det med. 4
KarvaBlad Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden (endret) Subara skrev (1 time siden): Listen din er som et gufs fra fortiden, og hva folk kan finne på hvis de går enda lenger. Legg merke til at jeg verken bifaller eller fordømmer noen av punktene på listen. Endret 10 timer siden av KarvaBlad 1
Subara Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) KarvaBlad skrev (38 minutter siden): Legg merke til at jeg verken bifaller eller fordømmer noen av punktene på listen. Ok. Jeg får bestemte asossiasjoner av ordet deportasjon. Ellers er trådens remigrasjon, et ganske nytt begrep tror jeg. Se under. Absolutt ikke uskyldig. Det uttrykker fiendtlighet overfor innvandrere eller visse utpekte innvandrergrupper og handling/deportasjon. Folk som ligner av utseende på de som er utpekt, feks. hudfarge og med lovlig opphold, ev. norsk statsborgerskap vil ikke føle seg velkomne i Norge. Her er definisjonen oversatt til norsk. Remigrasjon er et europeisk høyreekstremt konsept for etnisk rensing via massedeportasjon av ikke-hvite minoritetsgrupper, spesielt innvandrere og noen ganger inkludert de som er født i Europa og har europeisk statsborgerskap, til deres rasemessige avstamning. Det blir viktigere å poengtere at man ikke er en rasist. De som leser på forum og ikke har så mye kontakt med nordmenn, kan tro at nesten alle nordmenn er rasister, som igjen fører til økt polarisering. Ellers er vi i dag et flerkulturelt samfunn. På tide å ta av skylappene. Endret 9 timer siden av Subara Jobbet mer med teksten. 1 2
Mr.M Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Japemperor skrev (5 timer siden): Det vi har vi sett de siste 40 åra i vest-europa er en helt ekstrem masseinnvandring og islamisering. Europa har tvertimot blitt mindre islamistisk (religiøst samfunn) disse 40 årene. helt frem til 1970 åra, var den religiøse moralkodeksen i samfunnet langt mer fremtredende. F.eks. var det forbudt å være samboere https://no.wikipedia.org/wiki/Konkubinatparagrafen videre er det jo skjedd et frislepp på alt som har med omgang med samme kjønn, likekjønnet ekteskap, generelt "regnbue" relatert, osv. "Islamiseringen" har åpenbart ikke greid stanse dette? Ikke fins det islamistiske politiske partier heller, som "prøver å ta over makta"? Vi må nok innse at det ikke er en marginal gruppe muslimer som liksom formulere hvordan samfunnet blir. Det er mye større innvirkning fra Hollywood, pop-kultur og media-påvirkning. 2 1
KarvaBlad Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Subara skrev (3 minutter siden): Ok. Jeg får bestemte asossiasjoner av ordet deportasjon. Fra en artikkel i VG akkurat nå. Ordet deportasjon er et helt vanlig, norsk ord. Det er synonymt med tvangsutsendelse. Det behøver ikke å assosieres med holocaust.
Japemperor Skrevet 9 timer siden Forfatter Skrevet 9 timer siden Mr.M skrev (5 minutter siden): Europa har tvertimot blitt mindre islamistisk (religiøst samfunn) disse 40 årene. helt frem til 1970 åra, var den religiøse moralkodeksen i samfunnet langt mer fremtredende. F.eks. var det forbudt å være samboere https://no.wikipedia.org/wiki/Konkubinatparagrafen videre er det jo skjedd et frislepp på alt som har med omgang med samme kjønn, likekjønnet ekteskap, generelt "regnbue" relatert, osv. "Islamiseringen" har åpenbart ikke greid stanse dette? Ikke fins det islamistiske politiske partier heller, som "prøver å ta over makta"? Vi må nok innse at det ikke er en marginal gruppe muslimer som liksom formulere hvordan samfunnet blir. Det er mye større innvirkning fra Hollywood, pop-kultur og media-påvirkning. Det er jo etniske europeere som blir mindre religiøse. Islamiseringen fortsetter for fullt som følge av den masseinnvandringen vi har hatt i mange tiår og som fortsatt 2
Tussi Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden (endret) KarvaBlad skrev (14 minutter siden): Fra en artikkel i VG akkurat nå. Ordet deportasjon er et helt vanlig, norsk ord. Det er synonymt med tvangsutsendelse. Det behøver ikke å assosieres med holocaust. Det er forskjell å deportere individer basert på deres egne handlinger, og å ta til orde for å deportere hele eller deler av en folkegruppe. Vil minne om det rasistiske partiet som da jeg var ungdom tok til orde for tvungen prevensjon og abort for ikke-etnisk norske kvinner i Norge, det vil si, de få som ikke kunne deporteres, som adopterte Grumset er der, og må bekjempes med alle lovlige midler Endret 9 timer siden av Tussi 2
Mr.M Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden Japemperor skrev (14 minutter siden): Det er jo etniske europeere som blir mindre religiøse. er det bra eller dårlig, for din del/agenda? Japemperor skrev (15 minutter siden): Islamiseringen fortsetter for fullt som følge av den masseinnvandringen vi har hatt i mange tiår på hvilken måte? "islamisering" av hvem? Hvis det stemte, burde jo mannen-i-gata bli mer religiøs? 1
Den åttende profet Skrevet 2 minutter siden Skrevet 2 minutter siden Subara skrev (10 timer siden): Folk sender penger til hjemlandet slik at de på denne måten også bygger opp hjemlandet. At mange blir her fordi de stifter familie og etablerer seg utelukker ikke at andre vender hjem igjen, særlig når forholdene bedrer seg i hjemlandet. Alle trives ikke her heller. Utdanning er alltid bra. Det jeg ikke liker er menneskesynet i slike tråder. Det står i hvert fall ikke et eneste positivt ord om innvandring, som består av enkeltindivider. Vi ser økt fiendtlighet mot muslimer i hverdagen, eller de man antar er det. Handlingsplan mot muslimfiendtlighet 2025–2030 https://www.regjeringen.no/no/dokumenter/handlingsplan-mot-muslimfiendtlighet/id3078561/?ch=1 Å stappe store mengder folk med stikk motsatte verdier og kulturer sammen, det er en oppskrift på GARANTERT fiendtlighet og konflikt, oss mot dem og dem mot oss. Det finnes ingen handlingsplan i verden som kan motvirke det, liksom "lære" og belære oss at vi ikke skal være fiendtlige. Og det er alltid vi nordmenn som må skjerpe oss, aldri nykommerne. Muslimene hater alle vestlige verdier, men det er VI som må tilpasse oss dem, og skam oss hvis vi ikke tar imot dem med åpne armer. Muslimfiendtligheten kommer bare til å stige i takt med at flere og flere muslimer kommer til landet, og når det blir mange nok av dem, da smeller det. Det finnes INGEN fredelig sameksistens med en stor andel av muslimer. Vi nærmer oss det punktet i noen europeiske land, og det kommer også til å skje i Norge, selv om vi henger noen år etter i utviklingen. Det er helt naturlig og forutsigbart at det blir konflikt, og den bygger seg opp gradvis, det har vi sett i mange år. Den kommer til å fortsette å bygge seg opp så lenge folk og politikere stemmer for å fortsette oppbyggingen av konflikten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå