Gå til innhold

Remigrasjon er vår sivilisasjons eneste redning

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neptun1 skrev (17 minutter siden):

Du får sjekke hva jeg siterte.

Ingen talltriksing kan lengre skjule at Norge har vært vidåpent for store folkeforflytninger fra Midt-Østen og Afrika i over 50 år.

Vi står til knes i alvorlige problemer fordi ingen ville høre på en FrP'er (Hagen)

Det er riktig, men det er først de siste 15–20 årene at innvandringen til Norge virkelig har eksplodert.

Skrevet
VifteKopp skrev (55 minutter siden):

Jeg vet hva du siterte. 

Et syteinnlegg over at Støre tar fornuftige grep. 

Og det hadde ingenting med din kommentar å gjøre.
Alle som har åpnet ei avis den siste måneden har fått med seg kommunenes nei til å bosette 30.000 flyktninger iht krav fra AP-regjeringen. Fullt er fullt og konsekvensene er enorme.

Så har jeg flere ganger påpekt at AP til nå har vært i mot innstramminger på de viktigste områdene - familiegjenforeninger og automatisk opphold med rett til gjenforeninger for ankerbarn som blir 18 år. Det siste har de visst ikke tenkt å gjøre noe med heller.

Men nå får vi se om Støre og AP følger opp forslagene.
Igjen ser vi at motstandere av kraftige innstramminger med ett er enige så lenge det kommer fra venstresiden.
Jeg skal sitere dere på dette ved senere anledninger.

• Liker 2
Skrevet
freedomseeker skrev (51 minutter siden):

Det er riktig, men det er først de siste 15–20 årene at innvandringen til Norge virkelig har eksplodert.

Ja, men det var ille for 20 år siden også.
Det har lyst rødt hele veien siden de første migrantene med enveisbilletter tok seg til Norge tidlig på 70-tallet.
(pakistanere  forkledd som turister)

• Liker 3
Skrevet
Neptun1 skrev (1 time siden):

Og det hadde ingenting med din kommentar å gjøre.
Alle som har åpnet ei avis den siste måneden har fått med seg kommunenes nei til å bosette 30.000 flyktninger iht krav fra AP-regjeringen. Fullt er fullt og konsekvensene er enorme.

Jo, det hadde det. Vi snakket om gjennomføringsevne. AP viste gjennomføringsevne ved å kun legge opp til mottak av 100 kvoteflyktninger, langt mindre enn noen FRP-regjering har fått til. 

Jeg er opptatt av faktisk politikk, ikke retorikk.

• Liker 1
Skrevet

Det er nok game over. Man får ikke deportert 1/3 av befolknga. Historien forteller at det ble et voldsomt oppstyr av under tusen deportasjoner for drøye 80 år siden. Skaler det til 2 millioner mennesker.

Nei, dette er sammensatt vekst (renters rente) og vokser som en snøball i nedoverbakke.

Hva vinner av momentet til en rullende snøball og standhaftigheten til en smeltende snømann?

Den eneste måten å vinne denne kampen er å ta den forhatte nazismen og gange den med ti. Man vinner tilbake Skandinavia/Vesten men går inn i historiebøkene som tidenes verste mennesker. Man taper enter man gjør noe eller ikke.

Skrevet (endret)

Finnes det ingen mellomting?
Redusere anntall grunnløse asylsøkere som får oppholdstillatelse, begrense varigheten på oppholdet, slutte å dele ut statsborgerskap som godteri, betale dem for å frivillig dra hjem til landet de flyktet fra, og som de uansett ferierer i, få slutt på familiegjenforeninger der ikke familien er på flukt......?

Ingen har (enda) foreslått å gå rundt med fargekart, og deportere samtlige brune. Ingen har foreslått at samtlige etnisiteter som ikke er urnorske skal ut. Men om man gir opp, uten å prøve andre utveier, kan en slik regjering bli valgt.

Kunne man ikke prøve å begrense omfanget, i det minste? Mens politisk korrekthet fremdeles er påbudt?

La meg presisere at jeg ikke ønsker at ytre høyre kommer til makten, men frykter at det kan skje så lenge andre partier ikke tar dette alvorlig.

Endret av Mannen med ljåen
  • Liker 2
Skrevet

Du får ikke tilbake kjernefamilien av å bremse innvandringa.

Kampen for likestilling, feminisme og mangfold er en større faktor i dette enn innvandring.

Skrevet (endret)
Mannen med ljåen skrev (1 time siden):

Finnes det ingen mellomting?
Redusere anntall grunnløse asylsøkere som får oppholdstillatelse, begrense varigheten på oppholdet, slutte å dele ut statsborgerskap som godteri, betale dem for å frivillig dra hjem til landet de flyktet fra, og som de uansett ferierer i, få slutt på familiegjenforeninger der ikke familien er på flukt......?

Ingen har (enda) foreslått å gå rundt med fargekart, og deportere samtlige brune. Ingen har foreslått at samtlige etnisiteter som ikke er urnorske skal ut. Men om man gir opp, uten å prøve andre utveier, kan en slik regjering bli valgt.

Kunne man ikke prøve å begrense omfanget, i det minste? Mens politisk korrekthet fremdeles er påbudt?

La meg presisere at jeg ikke ønsker at ytre høyre kommer til makten, men frykter at det kan skje så lenge andre partier ikke tar dette alvorlig.

BadCat troller

Endret av freedomseeker
Skrevet
KarvaBlad skrev (På 9.12.2025 den 21.16):

Jo. Al Quaida og IS er de ypperste, bokstavtro muslimer.

Det mest kjente og siterte verset er Surah 9:5, ofte kalt «Sverd-verset». I en direkte oversettelse lyder starten av verset omtrent slik:

«Når de fredlyste månedene er til ende, så drep avgudsdyrkerne hvor dere enn finner dem...»

Et annet ofte sitert vers er Surah 2:191:

«Drep dem hvor dere påtreffer dem, og driv dem ut fra det sted som de har drevet dere ut fra...»

Dette er direkte hentet fra Koranen. Så det er ikke "på trynet" å kalle de for muslimer. Muslimer leser gjerne Koranen. 

Og hva med den som for allmenheten burde være hverdags budskapet? "De ti bud."

De finnes i koranen også. Budet vi kjenner som "du skal ikke drepe", den har en noe annen klang i koranen. ----, så lenge det handler om ære etc er det visstnok innafor med litt drap..

Fra koranens "ti bud" (basert på Sura 6:151 - 153)  / bud 5) "ikke ta liv, unntatt i rettmessig forstand"(blodhevn, straff) 

Skurrer litt i mine ører egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...