Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Puh, nå har de skrikende Halloween ungene gått hjem. Lukket du opp i kveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Å fyttigrisen.. Halloween altså. Jeg er lyd sensitiv så det er jævla slitsomt med all den vrælingen unger synes har blitt kult. Eller er det bare ADHD? Ikke noen åpen dør hjemme i kveld nei.

På mitt forrige bosted fikk ungene tross alt litt godteri etter at jeg skremte dritten ut av de. Skikkelig slem var jeg.

Jeg hadde en grusom maske og tok lommelykten under den, deretter åpnet jeg døra brått med et horribelt vræl. Det ble jammen skrik fra samtlige unger også. Litt problematisk var det at pappaen var med til én av de. "Vil du ha barna våre inn i psykiatrien?" sa han rolig..

• Innsiktsfullt 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Sovna skrev (6 minutter siden):

Jeg hadde en grusom maske og tok lommelykten under den, deretter åpnet jeg døra brått med et horribelt vræl. Det ble jammen skrik fra samtlige unger også. Litt problematisk var det at pappaen var med til én av de. "Vil du ha barna våre inn i psykiatrien?" sa han rolig..

Haha, lol. 

Vi bor i en gate hvor vi slipper unna dette ,  har ikke hatt noen på døra. 

• Liker 1
Skrevet

Har vært ute med godjenta i dag, hun har kost seg så mye! 

så dette bør en omfavne.

om en er sensitiv setter en opp lapp på døren med god info. Og for å sikre seg 100% setter en ut skål med snop også, da er de ikke interessert i ringeklokka de. 

men, kjøp inn mye snop da det ryker fort i skål:p

• Liker 2
Skrevet
leticia skrev (1 minutt siden):

Haha, lol. 

Vi bor i en gate hvor vi slipper unna dette ,  har ikke hatt noen på døra. 

Heldiggrisen. Hvis jeg skaffer en svær seilbåt og bor i denne slipper jeg kanskje unna? Vurderes..

Skrevet (endret)
Sovna skrev (1 time siden):

Å fyttigrisen.. Halloween altså. Jeg er lyd sensitiv så det er jævla slitsomt med all den vrælingen unger synes har blitt kult. Eller er det bare ADHD? Ikke noen åpen dør hjemme i kveld nei.

Var det i kveld? Har heldigvis vært stille her på landsbygda. Hadde det kommet noen, kanskje jeg skulle prøvd med 16.000 Lumen lykten min og satt den i strobe når jeg åpnet døren.

ADHD høres riktig når ungene i dag får en iPad i barnehagen. Selv drev jeg å klatret i trær i den alderen, eller løp rundt i hagen.

Sovna skrev (1 time siden):

På mitt forrige bosted fikk ungene tross alt litt godteri etter at jeg skremte dritten ut av de. Skikkelig slem var jeg.

Jeg hadde en grusom maske og tok lommelykten under den, deretter åpnet jeg døra brått med et horribelt vræl.

image.gif.173b903f11bf58e2ee7b0434a8c796cd.gif

Endret av PaladinNO
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
PaladinNO skrev (1 minutt siden):

Var det i kveld? Har heldigvis vært stille her på landsbygda. Hadde det kommet noen, kanskje jeg skulle prøvd med 16.000 Lumen lykten min og satt den i strobe når jeg åpnet døren.

I alleste dager.. 😱 

Skrevet (endret)

Det går helt fint å slå av utelyset for å vise at man ikke vil ha besøk denne ene kvelden. Funker fjell i bygda her, det respekteres. Hadde ei bøtte med godis, og ei bøtte sunnere alternativer, begge er nå tomme.

Skal ta en prat med en fyr i nabolaget i morgen. Det går helt fint an å si til mine nevøer at "Nei, jeg har ikke noe godteri" eller lignende. Ikke "Ha dere vekk, helvettes drittunger!". Bra jeg ikke var med på runden selv.

Endret av Duriello
  • Liker 2
Skrevet

Har ikke hørt noe, og så vidt jeg vet så har det ikke vært noen som har tigget godteri i nabolaget.
Jeg bor uansett ikke en plass hvor det ferdes unger utenom når de går til/fra skolen. 

Skrevet

Her pynter jeg ikke til Halloween, men nabolaget mitt tar det tydeligvis seriøst. Jeg fikk fire ring på døra i kveld, selv med alle lysene av! Jeg skvetter jo hver gang, og det ødelegger fullstendig flyten i filmkvelden min. Neste år får jeg kanskje henge opp et skilt: “Her bor en skvetten selv, kom tilbake til jul.” Men å gå julebukk er blitt mye mindre populært enn Halloween. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...