karekbo Skrevet torsdag kl 15:49 Skrevet torsdag kl 15:49 Eg har sett inn nytt hovedkort og prosessor i ein Windows10 PC. Eg er forberedt på å aktivere lisensen (ikkje OEM) for ny maskinvare, men nå blir eg bedt om ein PIN-kode. Eg har hatt Microsoft OS i meir enn 30 år, men kan ikkje hugse at eg ha fått eller laga laga PIN-kode. Konto og passord er greit, men PIN-kode har eg aldri brukt. Er dette ein kode for denne PC-en eg nå har oppgradert, eller for mitt microsoft-abonnement? Kva gjer eg då for å komme vidare?
Hårek Skrevet torsdag kl 16:41 Skrevet torsdag kl 16:41 PIN er for å slippe å bruke passordet hele tiden. https://www.dell.com/support/kbdoc/en-us/000149166/slik-konfigurerer-og-bruker-du-windows-hello-pin-påloggingen-i-windows-11-og-windows-10?lang=no
KalleKanin Skrevet torsdag kl 17:18 Skrevet torsdag kl 17:18 Dette må ikke være en 4-sifret kode. Man kan velge å bruke tegn og bokstaver også. (På min PC har jeg brukt et godt og langt passord som "pin-kode")
karekbo Skrevet torsdag kl 17:26 Forfatter Skrevet torsdag kl 17:26 Takk for svar. Eg har 5 datamaskinar med stort og smått, alle med windows10 eller windows11. Dei har alle sin PIN kode eller passord. Er det dette dei spør etter? Eg trudde det galdt ein PIN kode for mitt microsofabonnement. Så når eg som første trinn i å aktivere min Windows10-lisens på nytt hovedkort, så er det innloggingsPIN på detnne spesifikke datamaskina dei spør etter?
Svein M Skrevet torsdag kl 17:36 Skrevet torsdag kl 17:36 (endret) PIN for Windows pålogging er noe en har laget selv. Det kan også være PIN sendt på SMS eller e-mail de spør etter. Endret torsdag kl 17:38 av Svein M
karekbo Skrevet torsdag kl 17:43 Forfatter Skrevet torsdag kl 17:43 Takk. Så hvis eg ikkje eingong hugsar at eg fekk eller laga ein PIN for 30 år sidan, eller har sett noen på sms eller e-post, finst det kanskje ei oppskrift for kva ein kan gjera? Alle pengar og all tid eg har brukt til oppgradering kan da ikkje skrotast pga ein PIN?
barfoo Skrevet torsdag kl 18:00 Skrevet torsdag kl 18:00 Det første er å ta bilete av skjermen. Få med alt innhold. Det finst forskjellige pin-koder litt avhengig av steg i bootsekvens.
karekbo Skrevet torsdag kl 18:27 Forfatter Skrevet torsdag kl 18:27 Eg har bladd i notisboka for passord etc og finn ei innføring frå hausten 2015, det fell saman med tida då eg kjøpte ein ny, stor stasjonærPC. Der står: Windows10 min outlook e-post E-post passord kode: 7 siffer Dette er kanskje den koden det spørres etter.
backtoback Skrevet torsdag kl 18:40 Skrevet torsdag kl 18:40 (endret) Kanskje denne siden kan hjelpe deg: Endre eller tilbakestille PIN-koden i Windows https://support.microsoft.com/nb-no/windows/endre-eller-tilbakestille-pin-koden-i-windows-a386c519-3ab2-b873-1e9b-bb228a98b904 Endret torsdag kl 19:03 av backtoback
karekbo Skrevet torsdag kl 18:45 Forfatter Skrevet torsdag kl 18:45 Takk skal dokk ha alle. Nå skal eg pakke koffert og reise bort noen dagar, men har gode løysingsforslag å ta fatt i når eg er tilbake.
Nukleosid Skrevet torsdag kl 18:57 Skrevet torsdag kl 18:57 Er du sikker på at den spør etter en eksisterende PIN-kode, og ikke at den ber deg lage en ny? Har du forsøkt å bare taste inn en tilfeldig kode (som du husker) og se om du kommer videre? 1
karekbo Skrevet torsdag kl 19:18 Forfatter Skrevet torsdag kl 19:18 Nei, usikkerhet er det som hersker her, men hvis ikkje den nevnte koden går inn ,skal eg prøve dette, å lage (og huske) ein kode
ilpostino Skrevet torsdag kl 21:42 Skrevet torsdag kl 21:42 karekbo skrev (5 timer siden): Er dette ein kode for denne PC-en eg nå har oppgradert, eller for mitt microsoft-abonnement? Kva gjer eg då for å komme vidare? Denne koden krypteres og lagres lokalt på maskinen og brukes for å logge seg på kontoen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå