Gå til innhold

Nå er "all nature" in hos kvinner. Også full behåring i armhuler. Hot or Not?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sovna skrev (På 27.10.2025 den 16.02):

Finnes praktiske eksempler også. Ben/legger hos syklister. Var det luftmotstand eller noe?

Mener syklistene gjør det grunnet massasje i ettertid, har man hår så kan massasje føre til ganske smertefulle betente hårsekker. i tillegg så er det praktisk med glattbarbert hvis man skal bruke forskjellige typer sportsteip, eller hvis man må vaske sår etter et fall.
Når det gjelder svømmere, så mener jeg det har en merkbar effekt å være glattbarbert. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutes ago, Baranladion said:

Når det gjelder svømmere, så mener jeg det har en merkbar effekt å være glattbarbert. 

Vad jag har hört så har det en liten positiv effekt men den er liten. Det viktigaste ska vara att det psykologiska i att man gör allt för att bli rask och fölelsen i vannet. 

Angående syklister har du rätt, plus at det också er en del av bra stil som er viktigt bland syklister. 

Skrevet
Baranladion skrev (1 time siden):

Det er vel litt både og? feks er vel flatlus så godt som utryddet etter at barbering kom på moten. 

leticia skrev (På 27.10.2025 den 19.18):

Vel, kjønnshår er beskyttende for infeksjoner, sopp og ikke minst kjønnssykdommer.

Også lettere å få bakteriell vaginose. Men hvis du elsker lukten av reketråler er det jo greit..

• Liker 1
Skrevet
2 hours ago, leticia said:

Men folk er forskjellige,  og endel menn syns faktisk at damer er finere uten sminke.

Jeg har vært i bryllup, og syntes brudene ble direkte stygge på grunn av omfattende sminke :wow:

Skrevet
Sovna skrev (1 time siden):

Vel, kjønnshår er beskyttende for infeksjoner, sopp og ikke minst kjønnssykdommer.

Også lettere å få bakteriell vaginose. Men hvis du elsker lukten av reketråler er det jo greit..

Jeg skriver jo at det er litt både og, altså fordeler og ulemper. Så er det heller ikke gitt at du får infeksjoner, sopp og kjønnsykdommer, og/eller reketrålelukt ved fjerning av hele eller deler av kjønnshåret. 

Hvis fjerning hadde vært et veldig stort problem, så hadde man selvsagt sterkt gått ut og advart mot fjerning, men det er vel ganske grei konsensus om at dette er og forblir et personlig valg. 

Føler du deg vel, så er det det viktigste spør du meg, enten du velger hel busk, trimmet busk eller ingen busk. 

Skrevet
Krig og fred skrev (1 time siden):

Jeg har vært i bryllup, og syntes brudene ble direkte stygge på grunn av omfattende sminke :wow:

Ja det kan virkelig bli for mye også. Litt er som regel fint, men ikke noe vits å overdrive. 

Skrevet
Baranladion skrev (5 minutter siden):

Jeg skriver jo at det er litt både og, altså fordeler og ulemper. Så er det heller ikke gitt at du får infeksjoner, sopp og kjønnsykdommer, og/eller reketrålelukt ved fjerning av hele eller deler av kjønnshåret. 

Hvis fjerning hadde vært et veldig stort problem, så hadde man selvsagt sterkt gått ut og advart mot fjerning, men det er vel ganske grei konsensus om at dette er og forblir et personlig valg. 

Føler du deg vel, så er det det viktigste spør du meg, enten du velger hel busk, trimmet busk eller ingen busk. 

Nei det går vel som oftest bra med begge valgene. Men verstingen. Det er ved barbering og inngrodde hår. Betennelse i hårsekkene. Smertefullt på ubestemt tid. Berøring/sex er mye sannsynlig uaktuelt for denne pasienten i en slik periode.

Vet selv om en dame som hadde dette, hun slet virkelig.

Skrevet
Krig og fred skrev (1 time siden):

Ikke alle er like flinke, ikke alle kler det like mye eller i det hele tatt, og mange er redde for at de ikke skal være bra nok ved en så spesiell anledning. At de blir stygge av det er veldig strengt.

Skrevet (endret)
Sovna skrev (24 minutter siden):

Nei det går vel som oftest bra med begge valgene. Men verstingen. Det er ved barbering og inngrodde hår. Betennelse i hårsekkene. Smertefullt på ubestemt tid. Berøring/sex er mye sannsynlig uaktuelt for denne pasienten i en slik periode.

Vet selv om en dame som hadde dette, hun slet virkelig.

Absolutt, og hvis det er slik at du får problemer ved barbering, uansett type, så er det nok anbefalt å lytte til råd, fra feks legen. 
Jeg har faktisk fått betennelse i hårsekker selv, ironisk nok på mine hårete legger etter massasje, og det er skikkelig vondt. 

Endret av Baranladion
Skrevet
leticia skrev (12 timer siden):

Tja. En ting er å kle / pynte seg en gang av og til fordi du vet den andre liker en spesiell måte du går kledd på. Men hvis man blir presset inn i denne klesstilen på daglig basis (eller her hvor vi snakker om behåring) så vil jeg absolutt si at man forsaker seg selv

Jeg ville aldri omtalt å bli presset til å gjøre noe med klær eller kropp som "å pynte seg for sin utkårede". 😅 

Skrevet
leticia skrev (12 timer siden):

Enig

Til en viss grad. Jeg har endret både klesstil og frisyre fordi kona mi liker det sånn. Ikke noe press involvert, men hun ser nå på meg mye mer enn jeg ser på meg, og jeg liker at hun liker det hun ser. Bryr meg mer om det enn rutete flanellskjorter, foråsirreså. ^^

Skrevet
Atib Azzad skrev (På 27.10.2025 den 12.46):

Jeg synes det er litt suspekt å fremme idealer som kanskje minner mest om prepubertet, og veldig forståelig med de som protesterer på slike idealer.
Samtidig som jeg først og fremst synes det bør være opp til eieren av kroppen hvordan man ønsker å stelle seg.

Husker jeg ble beskyldt for å være pedo en gang da jeg sa at jeg fortrekker at kvinnene er barbert nedentil. Altså, hvis det første du tenker på er sex med barn når du hører det så er det DU som har et problem. Mange kvinner foretrekker det jo selv også.

• Liker 3
Skrevet
On 10/28/2025 at 6:55 PM, Sovna said:

Folk får gjøre som de selv vil? Trender har ingen kraft? Ikke noe gruppepress?

Tror ikke en babe som har bestemt seg for å flytte inn på kloster bryr seg særlig lenger om glatt, botox og det som verre er. Der er den avviklet. Behagelig eller not? Enig, der har vi alle våre preferanser.

Hører også noen drar frem renslighet og beskyttelse ved å barbere seg. Da har det gått litt fort i svingene. Kjønnshår har faktisk nettopp den beskyttelses funksjonen.

Inngrodde hår/betennelse i hårsekkene er risikoen ved barbering. Berøring på det område er en umulighet. Sexlivet får stå på vent. Og det kan vare leenge..

Skjønner at du ikkje har snafsa bortpå BDSM...

Skrevet
Maabren skrev (42 minutter siden):

Skjønner at du ikkje har snafsa bortpå BDSM...

Nei det skal være visst. Biljardkule i kjeften og en medisterpølse i rassen er ikke helt min greie..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...