Gå til innhold

Avdelingsmøte

Gjest 41521...926

Anbefalte innlegg

Gjest 41521...926
Skrevet

Hei

jeg har jobber i en IT driftsavdeling i 3 år nå. Det første jeg reagerte på når jeg begynte der var at de ikke hadde avdelingsmøter der. Vi har kanskje hatt 2 stk. de årene jeg har jobbet der. Der jeg jobbet tidligere hadde vi det kvartalsvis.

Flere ansatte klager på at det ikke blir delt informasjon mellom ansatte og at en har lite innsikt hva andre driver med.

Jeg har lyst å ta dette opp, me kvier meg litt

vi er 28 ansatte

Hadde vært fint med innspill fra dere.

Anonymous poster hash: 41521...926

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker du på større møter med alle på avdelingen?

Vi hadde møte hver fredag og oppdaterte hverandre med hva uken var brukt til. Fungerte helt knall.

Greia med møter er å gjøre dem relevante og å unngå plapring. Ingenting er verre enn å kaste bort tiden når du kunne jobbet mer effektivt, så være effektiv og hjelp andre til det.

• Liker 1
Skrevet

Det er heilt uproblematisk å ta opp eit ønske om avdelingsmøte, særleg når du også oppgir kva du vil ha på agendaen og ikkje berre ber om å ha møte for å ha møte.

I kva grad det er behov og hensiktsmessig med slike avdelingsmøter, og kor ofte det bør avholdast, vil variere mykje frå arbeidsplass til arbeidsplass.

Det som er veldig typisk for slike avdelingsmøter er at ein brukar mykje tid og får lite tilbake. Eit klassisk avdelingsmøte er at sjefen tek ei kjapp innleiing om kva som foregår generelt sett (ei orientering som ofte kunne vært ein epost). Deretter tek ein ei runde rundt bordet der deltakarane får snakke om det dei jobbar med, det som ofte skjer då er at det er nesten kun leiaren som finn denne orienteringa frå kvar enkelt interessant. For dei øvrige møtedeltakarane så blir orienteringa om kva andre jobbar med ofte for langdrykt, særleg når det er veldig mange som skal fortelle etterkvarandre.

Skrevet
The Avatar skrev (17 minutter siden):

Det er heilt uproblematisk å ta opp eit ønske om avdelingsmøte, særleg når du også oppgir kva du vil ha på agendaen og ikkje berre ber om å ha møte for å ha møte.

I kva grad det er behov og hensiktsmessig med slike avdelingsmøter, og kor ofte det bør avholdast, vil variere mykje frå arbeidsplass til arbeidsplass.

Det som er veldig typisk for slike avdelingsmøter er at ein brukar mykje tid og får lite tilbake. Eit klassisk avdelingsmøte er at sjefen tek ei kjapp innleiing om kva som foregår generelt sett (ei orientering som ofte kunne vært ein epost). Deretter tek ein ei runde rundt bordet der deltakarane får snakke om det dei jobbar med, det som ofte skjer då er at det er nesten kun leiaren som finn denne orienteringa frå kvar enkelt interessant. For dei øvrige møtedeltakarane så blir orienteringa om kva andre jobbar med ofte for langdrykt, særleg når det er veldig mange som skal fortelle etterkvarandre.

Møter bør generelt kun avholdes for å avklare eller tildele arbeidsoppgaver. Men det skjer også veldig mye informasjonsmøter der ute..og de kunne man sikkert enkelt kutte ut ved å sende en mail. Men det er nok ingen fasit her. Liker personlig ikke møter eller sosiale events da det oppleves som å sløse med tiden. Men som sagt..folk er ulike og har ulike preferanser...

Skrevet

Avdelingsmøter er sjelden noe god ide.

Hos oss fungerer det gjerne slik at alle prosjektleder og noen til føler de presentere noe hver gang, selv om de ikke har gjort noe annet enn vanlig forvaltningsaktivitet. Så blir man sittende der å høre på vissvass og non-issues i 2 timer og de få tingene som er intreressant å vite om drukner i uppmerksomhet og kjedsomhet.

• Liker 1
Skrevet
obygda skrev (6 minutter siden):

Møter bør generelt kun avholdes for å avklare eller tildele arbeidsoppgaver. Men det skjer også veldig mye informasjonsmøter der ute..og de kunne man sikkert enkelt kutte ut ved å sende en mail. Men det er nok ingen fasit her. Liker personlig ikke møter eller sosiale events da det oppleves som å sløse med tiden. Men som sagt..folk er ulike og har ulike preferanser...

Informasjonsutveksling er nyttig så lenge det blir gjort på rett måte. Epost og anna skriftleg informasjon er ofte raskt og effektivt men det er ikkje alle som har like lett for å ta til seg skriftleg informasjon (særleg når det er mykje informasjon).

Slik som eg forstår trådstarter så er behovet her knytta til informasjon om kva kollegaene på avdelinga gjer, om med 28 tilsette så kan informasjonsmøter med orientering om kva ein jobbar med være ein fin måte å hindre at det blir utført dobbeltarbeid. Det er ikkje heilt uvanleg at det blir kasta vekk mykje arbeidstid på at to kollegaer sitter kvar for seg og leser seg opp på samme dokumentasjonen for å løyse ei oppgåve, der det hadde vært mykje meir effektivt at den eine tilsette tok begge arbeidsoppgåvene.

Eg er likevel heilt einig i at det er mange som har unødvendige informasjonsmøter, og som eg nemte i innlegget mitt så er ein av grunnane til slike unødvendige møter at det ofte er sjefen som har mest nytte av å bli informert om kva folk jobbar med. Dei tilsette som er på samme nivå har ofte langt mindre behov for å vite kva kollegaen styrer med.
Slike møter er ofte meir tidseffektive å ta som 1-til-1 møter på sjefens kontor for å ikkje kjede alle andre med informasjon, men dette blir ofte ikkje gjort fordi det er mindre tidseffektiv for sjefen som då må ta den samme overordnede informasjonen igjen og igjen etterkvart som det kjem nye personar inn på kontoret.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...