Gå til innhold

Kampanje på magasin fra komputer for alle

Gjest 6a3c6...5c5

Anbefalte innlegg

Gjest 6a3c6...5c5
Skrevet

Bonnier publications er ansvarlig utgiver, og jeg har kjøpt en pakke fra dem, og sa opp i oktober fordi kampanje periode gikk ut, og jeg hadde ikke behov for magasinet mer. Fikk bekreftelse at oppsigelsen var tatt imot, og regnet at det var ute av verden. Men selskapet trakk meg for omtrent 450 kr for å få 4 nye magasiner. Påstand at jeg var noen dager for sent til å si opp avtalen. Det står ingenting om forpliktelser å videreføre abonnementet.

Jeg har lest i avtalevilkårene og det står sånn: Oppsigelse
Når tilbudet utløper, fortsetter du med et løpende abonnement, og du kan si det opp til enhver tid i løpet av den aktuelle betalingsperioden. Du kan avslutte abonnementet ved å ringe til kundeservice på 23 06 87 00 mandag–fredag kl. 08.00–18.00, på kundeservice.com eller ved å sende en e–post til kundeservice. Hvis du har mottatt det første magasinet i betalingsperioden, eller hvis det første magasinet er på vei til din adresse, trer oppsigelsen i kraft etter at du har mottatt magasinene i betalingsperioden. Hvis du har spørsmål om hvordan vi håndterer oppsigelsen, kan du kontakte kundeservice. Manglende betaling eller det å nekte å ta imot et magasin, anses ikke som en oppsigelse.

Anonymous poster hash: 6a3c6...5c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svaret ligger vel her

Hvis du har mottatt det første magasinet i betalingsperioden, eller hvis det første magasinet er på vei til din adresse, trer oppsigelsen i kraft etter at du har mottatt magasinene i betalingsperioden. 

Dette er uansett noe du må prate med de om. Folk på internet vet ikke detaljene rundt dine avtaler. 

• Innsiktsfullt 1
Gjest 6a3c6...5c5
Skrevet
Krig og fred skrev (3 minutter siden):

Svaret ligger vel her

Dette er uansett noe du må prate med de om. Folk på internet vet ikke detaljene rundt dine avtaler. 

det kan være noen som har vært utsatt for det før meg. Så vil hente råd. 

Jeg har aldri hatt før problemer med mange kanaler av oppsigelse, jeg hsr skrevet det som står i avtalen, ingenting. 

Skrevet

Ser da ganske klart å tydelig ut for meg.
Du har sagt opp for sent og neste periode er startet. regner med hver periode er ett kvartal eller noe slikt.

Gjest 6a3c6...5c5
Skrevet
Zepticon skrev (54 minutter siden):

Ser da ganske klart å tydelig ut for meg.
Du har sagt opp for sent og neste periode er startet. regner med hver periode er ett kvartal eller noe slikt.

Jeg synes det smålig gjort av dem. Og hvor kan du lese det? 

De uttrykte de hadde allerede produsert magasinet, og måtte dermed sende det til meg. Men deres måte at man har bundet med 4 magasiner blir barnslig. 

Skrevet
4 minutes ago, Guest 6a3c6...5c5 said:

Jeg synes det smålig gjort av dem. Og hvor kan du lese det? 

De uttrykte de hadde allerede produsert magasinet, og måtte dermed sende det til meg. Men deres måte at man har bundet med 4 magasiner blir barnslig. 

https://kundeservice.com/oppsigelse-no/

Det er vel deres måte å få solgt litt ekstra på da, skulle vært tidligere ute med oppsigelsen

Skrevet (endret)

Jeg kan ikke si så mye om ditt case, men her fikk jeg ordentlig flashback. Eksisterer «Komputer for alle» fortsatt altså. Tydeligvis gjør de det med lokketilbud o.l., og der har de holdt på med i årevis. Jeg husker tilbake når de hadde bladet på Narvesen og det var enkleste måte å få tilgang til spennende demoer på nyeste spill. 

Endret av Nimrad
Gjest 6a3c6...5c5
Skrevet
Nimrad skrev (1 time siden):

Jeg kan ikke si så mye om ditt case, men her fikk jeg ordentlig flashback. Eksisterer «Komputer for alle» fortsatt altså. Tydeligvis gjør de det med lokketilbud o.l., og der har de holdt på med i årevis. Jeg husker tilbake når de hadde bladet på Narvesen og det var enkleste måte å få tilgang til spennende demoer på nyeste spill. 

ja, det kan du si, jeg kom i en situasjon der jeg kjøpte en svært dyr pc i forbindelse med studiene, og det ble noen ting i den sammensetningen der jeg trodde jeg trengte ekstra forståelse med pc, men det ender som regel at jeg ikke får tid til å lese det likevel. Det er for avansert. Men jeg har vært abonnement i flere forskjellige varianter i bonnier publications, f.eks gjør det selv, norsk ukeblad, etc, og alt har fungert strålende inntil nå, hvor jeg møtte satan i døra, og formidlet en usannhet ovenfor meg. Jeg har både ringt og sendt brev og klage til dem, og jeg anser hele selskapet som ferdig for mitt vedkommende, de stjal pengene fra meg der jeg anså formelle var gjort rett, og jeg ikke trengte å henvende meg tilbake dit. Denne gang var det ikke kundeservice, og stakkars neste selger som ringer meg... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...