Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Marzo skrev (30 minutter siden):

Som er den gruppen i vårt land som mottar mest skattepenger.. Det vet til og med du. 

Hva i all verden har det med saken å gjøre?

Har vi utryddet fattigdommen i Norge ? Nei.

Derav skal vi prioritere disse fremfor å sende penger til Polen, det er jo det som var poenget her. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Så vidt jeg har fått med meg, er skattefritaket i Polen tidsubegrenset. Polen har også ordninger for foreldrepenger.
Det spiller egentlig ingen rolle, jeg synes det er helt urimelig at vi fortsatt sender så grotesk mye penger til dette landet.

De har heller ikke kostnader knyttet til masseinnvandring slik som Norge har, og landet opplever ikke en demografisk revolusjon. De gir nesten ingenting i bistand, og de prioriterer industri og økonomisk vekst foran CO2 utslipp.

Den økonomiske velstanden har økt i et enormt raskt tempo, mens vi de siste 15 årene har opplevd en vedvarende nedgang.

Endret av freedomseeker
  • Innsiktsfullt 1
Skrevet
freedomseeker skrev (6 minutter siden):

Så vidt jeg har fått med meg, er skattefritaket i Polen tidsubegrenset. Polen har også ordninger for foreldrepenger.
Det spiller egentlig ingen rolle, jeg synes det er helt urimelig at vi fortsatt sender så grotesk mye penger til dette landet.

De har heller ikke kostnader knyttet til masseinnvandring slik som Norge har, og landet opplever ikke en demografisk revolusjon. De gir nesten ingenting i bistand, og de prioriterer industri og økonomisk vekst foran CO2 utslipp.

Den økonomiske velstanden har økt i et enormt raskt tempo, mens vi de siste 15 årene har opplevd en vedvarende nedgang.

Forøvrig bra å se at Polen har nyttet midlene godt da, og klart å ha positiv utvikling. Europa er vell godt tjent med et sterkt Polen.

Vi sender også penger til flere land gjennom EØS-midler. 

Slovakia f.eks. der regjeringen flørter med Putin, og innerst inne ønsker seg ut av EU og NATO

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...