frohmage Skrevet 16 timer siden Skrevet 16 timer siden MrL skrev (6 timer siden): The Age of Disclosure har vært nr 1 toppselger på Amazon Prime i en uke - den koster 200 kr(!!) å se - folk har interesse for dette! For et par år siden var det "2000 Mules" alle ville se. Filmen ble ikke noe sannere av det. 1
Kahuna Skrevet 9 timer siden Skrevet 9 timer siden MrL skrev (13 timer siden): The Age of Disclosure har vært nr 1 toppselger på Amazon Prime i en uke - den koster 200 kr(!!) å se - folk har interesse for dette! Jeg kikket på wikipedia-artikkelen om dette. Det er fascinerende hvordan så mange reviews kommer innom det jeg har nevnt, den totale mangelen på faktisk bevis. Det er ingen mangel på folk som *sier* de har sett rare ting, men faktiske bevis? Nope. Min konklusjon er at du har blitt lurt for 200kr. Om regissøren faktisk tror på dette selv eller bare er i stand til å lukte et lettlurt publikum skal jeg ikke ha noen mening om, det endrer uansett ikke på konklusjonen. MrL skrev (8 timer siden): Jeg kan vise deg en UFO tatt bilde av pilot på flyplass. En badeball?
MrL Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Kahuna skrev (15 minutter siden): Jeg kikket på wikipedia-artikkelen om dette. Det er fascinerende hvordan så mange reviews kommer innom det jeg har nevnt, den totale mangelen på faktisk bevis. Det er ingen mangel på folk som *sier* de har sett rare ting, men faktiske bevis? Nope. Min konklusjon er at du har blitt lurt for 200kr. Om regissøren faktisk tror på dette selv eller bare er i stand til å lukte et lettlurt publikum skal jeg ikke ha noen mening om, det endrer uansett ikke på konklusjonen. En badeball? Et vitnemål alene er et bevis. Bilde jeg viste kan brukes som bevis. Pentagon sine bilder er bevis. Det betyr ikke at påstandene mine er bevist. Det har jeg ikke sagt. Du illustrerer poenget mitt med å kalle det en badeball, det finnes ikke beviser man kan fremlegge - selv av ekte ufo - som beviser denne saken. Man er avhengig av å tro på legitimiteten, en stor disclusure må skje som jeg beskrev i forrige innlegg. Jeg kan bare vise dere alle pilene som peker i samme retning, så kan dere velge å sette dere inn i hvorfor flere og flere ser dit - eller se mottsatt vei. For meg spiller det ingen rolle, jeg prøver bare å vise dere veien - men dere må velge å utforske den selv.
Kahuna Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden MrL skrev (36 minutter siden): eg kan bare vise dere alle pilene som peker i samme retning, så kan dere velge å sette dere inn i hvorfor flere og flere ser dit - eller se mottsatt vei. For meg spiller det ingen rolle, jeg prøver bare å vise dere veien - men dere må velge å utforske den selv. Blablabla. Tråden startet med droner over danmark men du har hele tiden forsøkt å kapre tråden for å prate om aliens. DU HAR ENN IKKE KLART Å KOMME MED ET ENESTE JE* BEVIS!!
MrL Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Kahuna skrev (14 minutter siden): Blablabla. Tråden startet med droner over danmark men du har hele tiden forsøkt å kapre tråden for å prate om aliens. DU HAR ENN IKKE KLART Å KOMME MED ET ENESTE JE* BEVIS!! Innsikten din er lav som vanlig, du selv var med på dette sidesporet og kastet ved på det: Kahuna skrev (På 25.11.2025 den 12.53): Fortell oss. Hva er dette, aliens? Men nok om det, jeg vil gjerne tilbake til topic. Mer informasjon om droner fremkommer igjen, Gibraltar Airport var også utsatt på lørdag - men ingen informasjon om dette var noe utover hobbydroner: https://www.thespanisheye.com/2025/11/23/gibraltar-airport-chaos-drones-force-passenger-and-military-flights-to-divert/ Endret 7 timer siden av MrL
Kahuna Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden MrL skrev (31 minutter siden): Innsikten din er lav som vanlig, du selv var med på dette sidesporet og kastet ved på det: Løgn! Det har hele tiden vært deg som har insistert på at dette er 'noe annet enn droner'. Selvfølgelig ante jeg at det var aliens du ville prate om, men spørsmålet mitt var *ikke* ment som en oppfordring, det var for å røyke deg ut. MrL skrev (33 minutter siden): Men nok om det, jeg vil gjerne tilbake til topic Oksemøkk. MrL skrev (34 minutter siden): men ingen informasjon om dette var noe utover hobbydroner: Og da vil alle normale mennesker si 'droner', fordi det er det som står i artikkelen. Men ikke du, du insisterer på å late som det finnes en usikkerhet her.
MrL Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Kahuna skrev (4 minutter siden): Løgn! Det har hele tiden vært deg som har insistert på at dette er 'noe annet enn droner'. Selvfølgelig ante jeg at det var aliens du ville prate om, men spørsmålet mitt var *ikke* ment som en oppfordring, det var for å røyke deg ut. Oksemøkk. Og da vil alle normale mennesker si 'droner', fordi det er det som står i artikkelen. Men ikke du, du insisterer på å late som det finnes en usikkerhet her. Hvor er bevisene for at dette er droner? Du som er så glad i bevis.
Orake1et Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden MrL skrev (12 timer siden): Det Kronbeviset kommer først når presidenter, myndigheter eller noen høyt nok oppe innrømmer dette Slik har vi tenkt i mange år, men nå snakkes det jo åpent om dette fra øverste hold. Blant vitneforklaringene som har kommet de senere år er forklaringer fra folk som tidligere har vurdert om befolkningen er klare for "disclosure" og hvordan det eventuelt skulle skje. Vurderingen var at befolkningen ikke var klare, men hvis det skulle skje burde det skje gradvis. Altså ikke en pressekonferanse fra det hvite hus hvor Trump og en alien sitter ved siden av hverandre, men "drypp for drypp" over noe tid. Jeg tror det er akkurat det vi ser nå og film-tittelen "age of disclosure" er ikke tilfeldig. Det er heller ikke tilfeldig at Trump, Vance, Rubio, kongressen m.fl. snakker mer og mer om dette, og stadig mer detaljert. Det er "soft disclosure" og det er en tanke bak. De vet at folk som Kahuna vil trenge god tid på å absorbere dette så det er greit at han har diskutert litt med MrL før katten slippes helt ut av sekken. 1
Ballalaika Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Mulig drøfting av UFOer er mer interessant på en egen tråd. 1
Uderzo Skrevet 4 timer siden Skrevet 4 timer siden Ballalaika skrev (2 minutter siden): Mulig drøfting av UFOer er mer interessant på en egen tråd. Dette. Videre OT, selv om det bare hintes om aliens, vil bli slettet, uten unntak. Gjerne lag en egen tråd om det hvis det er ønskelig. Dette innlegget skal ikke kommenteres, tilbakemeldinger tas på PM.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå