Elmek38 Skrevet 17. september Forfatter Skrevet 17. september Fikk nettopp sendingsmelding fra Onecall nå 17 Pro Max 256GB orange. hadde tenkt til stå over i år, men siden onecall slutter med rentefri delbetaling så ble oppgradering.
Necrotes Skrevet 19. september Skrevet 19. september (endret) Sitter enda og venter på at Komplett skal sende iPhone 17 Pro Max, står som Behandles, noen andre som har fått melding om at den har blitt sendt? Endret 19. september av Necrotes
larsism Skrevet 19. september Skrevet 19. september Mottok min Pro Max i dag i oransje. Utrolig skuffende å se at glasset på baksiden er montert skjevt på. Den går kant i kant nede, men gliper ellers. Andre som har opplevd dette?
backtoback Skrevet 22. september Skrevet 22. september «Apple iPhone 17-lanseringen rammet av klager på riper på nye modeller» «Sosiale medier har blitt oversvømmet med bilder av riper på iPhone 17-modeller.» https://www.techspot.com/news/109558-apple-iphone-17-launch-hit-scratch-complaints-new.html Noen kjøpere kaller det en "Scratchgate".
WBG Skrevet 22. september Skrevet 22. september (endret) backtoback skrev (1 time siden): «Apple iPhone 17-lanseringen rammet av klager på riper på nye modeller» «Sosiale medier har blitt oversvømmet med bilder av riper på iPhone 17-modeller.» https://www.techspot.com/news/109558-apple-iphone-17-launch-hit-scratch-complaints-new.html Noen kjøpere kaller det en "Scratchgate". Jeg har også sett svært mange bilder og videoer av dette. Skulle tro de hadde testet materialet godt før de går for dette. I tillegg påstår de at den er mer motstandsdyktig enn før mot riper. Hadde tenkt å bestille, men nå skal jeg vente til Apple har svart på kritikken. Endret 22. september av WBG
Comma Chameleon Skrevet 22. september Skrevet 22. september Fornøyd med min 17 Pro hittil og iOS 26 generelt. Tele-linsen og mer batteri er fin liten oppgradering fra 16 Pro. Tok oransje. Blå hadde blitt for lik den forrige svarte. 16 Pro selges eller doneres til familie, avhengig av hva de trenger.
Kone Skrevet 22. september Skrevet 22. september Hvis man har iPhone 16 med SWAP, kan man "Swappe til Splitt" etter 12mnd? SWAP er jo utgått nå.
WBG Skrevet 22. september Skrevet 22. september Kone skrev (5 minutter siden): Hvis man har iPhone 16 med SWAP, kan man "Swappe til Splitt" etter 12mnd? SWAP er jo utgått nå. Jeg forstod det slik på Telenor sine sider ja. 1
WBG Skrevet 23. september Skrevet 23. september larsism skrev (På 19.9.2025 den 22.54): Mottok min Pro Max i dag i oransje. Utrolig skuffende å se at glasset på baksiden er montert skjevt på. Den går kant i kant nede, men gliper ellers. Andre som har opplevd dette? Det er sikkert kun mine øyne, men jeg kan ikke se noe som helst galt på bildet.
larsism Skrevet 24. september Skrevet 24. september On 9/23/2025 at 9:43 AM, WBG said: Det er sikkert kun mine øyne, men jeg kan ikke se noe som helst galt på bildet. Det var litt dårlig bilde, ser den. Fant et annet på nettet som viser tydeligere, er likt på min.
brukernavn331 Skrevet 29. september Skrevet 29. september Noen som vet om Incover.no selger genuine deksler? De har Pitaka-deksler til 299. Noe som er veldig rart siden de pleier å koste 600++ i Norge.
Bjerknez Skrevet 29. september Skrevet 29. september (endret) Er jeg den eneste som synes designet på iPhone 17 virker litt klumpete og simpelt i forhold til tidligere modell? Jeg savner også mørke grå farge som jeg alltid har valgt. Jeg vet ikke... jeg ble faktisk ikke så voldsomt imponert... Jeg tror jeg holder fast med min iPhone 15 Pro Max litt til. Den oransje fargen kunne dem spart seg for mener jeg. Slike farger passer bedre på de rimeligere variantene. Ungdom og unge jenter er vel dem som liker slike farger best. Dem kunne i vertfall i det minste gjort fargene mer duse, noe som får telefonen til å se mer klassisk ut. Endret 29. september av Bjerknez
minim Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober Er det kun størrelse og batteri som er forskjell på pro/pro max I år?
torbjornhb Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober minim skrev (7 minutter siden): Er det kun størrelse og batteri som er forskjell på pro/pro max I år? Yes 🙂
minim Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober torbjornhb skrev (30 minutter siden): Yes 🙂 Ohhh og de har begge på lager. Bør jo virkelig ikke skifte fra s25 ultra basert på tester ser jeg, men lysten er der alltid når apple kommer med noe nytt jukse-zoom ser jeg ikke klarer å holde tritt med forrige generasjon Samsung, men det var litt som forventet når de egentlig bare cropper.
torbjornhb Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober (endret) minim skrev (1 time siden): Ohhh og de har begge på lager. Bør jo virkelig ikke skifte fra s25 ultra basert på tester ser jeg, men lysten er der alltid når apple kommer med noe nytt jukse-zoom ser jeg ikke klarer å holde tritt med forrige generasjon Samsung, men det var litt som forventet når de egentlig bare cropper. Det er en veldig god telefon, selv om zoom ikke er i nærheten av Galaxy S25 Ultra eller Pixel 10 Pro. Jeg er veldig fornøyd i hvert fall 🙂 La ut test nå nylig. Endret 4. oktober av torbjornhb
minim Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober torbjornhb skrev (39 minutter siden): Det er en veldig god telefon, selv om zoom ikke er i nærheten av Galaxy S25 Ultra eller Pixel 10 Pro. Jeg er veldig fornøyd i hvert fall 🙂 La ut test nå nylig. Hvor kan jeg lese den? Tenker jeg stikker en tur å kjenner litt på den i butikken i dag. Tenker det vil integrere bra med MacBook air også og jeg savner airtags/airpods integrasjon litt. Synd oneplus 3 klokken ikke støttes overhode så jeg blir uten smartklokke ved et skifte
torbjornhb Skrevet 4. oktober Skrevet 4. oktober (endret) minim skrev (24 minutter siden): Hvor kan jeg lese den? Tenker jeg stikker en tur å kjenner litt på den i butikken i dag. Tenker det vil integrere bra med MacBook air også og jeg savner airtags/airpods integrasjon litt. Synd oneplus 3 klokken ikke støttes overhode så jeg blir uten smartklokke ved et skifte Hvis det er lov til å skrive... Pulssonen.no. Sjekk bildene, så får du et inntrykk. Anbefaler deg å se bildene i testen av Pixel 10 Pro også 😀 Tror du vil bli veldig fornøyd. Sånn jeg kjenner deg gjennom forumet her🙂 Endret 4. oktober av torbjornhb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå