Spillredaksjonen Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Anmeldelse: Borderlands 4 Gearbox i toppform med skyteglade Borderlands 4. Les hele saken på Gamer.no»
Original1 Skrevet 11 timer siden Skrevet 11 timer siden Bare og dra i gang om noen timer da😉 #QuitEarth
Vikingfinger Skrevet 10 timer siden Skrevet 10 timer siden Da blir det å forlate Destiny 2 å hoppe over her. Har lite erfaring med Borderlands men gleder meg villt. Dette blir bra!
bubba477 Skrevet 8 timer siden Skrevet 8 timer siden Min 5 år gamle pc møter akkurat min specs + denuvo. Dette får vente for min del.
Zork Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 829 kroner og denuvo ja... blir nok noen år til jeg plukker dette opp på et salg når denuvo er fjernet. 2
oleto Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden Hva i alle dager skjer med prisnivået på Borderlands 4? Standardutgaven ligger på 939 kroner på PS-store – dyrere enn både Death Stranding 2 og det kommende Ghost of Yōtei. Er det totalt frislipp på hva utgiverne kan prise spillene sine til, uten noen form for bremser? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå