Red Frostraven Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Cyrio skrev (5 minutter siden): Noe det ikke er...? Hva babler du om..? Folk ble dømt for seditious conspiracy: https://www.justice.gov/archives/opa/pr/four-additional-oath-keepers-sentenced-seditious-conspiracy-related-us-capitol-breach Vi vet nøyaktig hvordan Trump forsøkte å få falske valgmenn til å gi ham valgseieren i stedet for Biden 6. januar -- som er et forsøk på mykt kupp. https://en.wikipedia.org/wiki/Trump_fake_electors_plot ... Er deg noe her du ikke forstår..? Endret 7 timer siden av Red Frostraven 4
Mr.M Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden jallajall skrev (5 minutter siden): Salget av kyskhetsbelter for kvinner har jo eksplodert i det siste. hvor er universal-nøkkelen? 1 1
Boing_80 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Vi ser noe av det samme i Norge også? På dette forumet? Really American Host Kenny Hesse breaks down how Keyboard warriors grieving this week’s assassination of self-anointed champion of “free speech” Charlie Kirk have launched an online campaign to get anyone who criticizes him fired from their jobs. Leading the internet to troll and roast them and label them 'Nazi Karens' 2
jallajall Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 2 minutes ago, Boing_80 said: Vi ser noe av det samme i Norge også? På dette forumet? Really American Host Kenny Hesse breaks down how Keyboard warriors grieving this week’s assassination of self-anointed champion of “free speech” Charlie Kirk have launched an online campaign to get anyone who criticizes him fired from their jobs. Leading the internet to troll and roast them and label them 'Nazi Karens' Jeg så de første 35 sekundene, så gadd jeg ikke mer. Syne han drar det litt langt når han mener folk som feirer og glorifiserer død er en "kritiker" av CK. 2
jallajall Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Også selv dommere synes det er stas at CK døde. 1 1
Red Frostraven Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden (endret) Sir skrev (14 minutter siden): Jeg støtter ikke Trump. Som sagt så har BLM-grunnleggerne uttrykt støtte til f.eks. Maduro, det betyr ikke at hele BLM-bevegelsen burde avskrives. Bevegelser skiller seg fra organisasjoner nettopp gjennom at de eksisterer uavhengig av ledere, mens organisasjoner har ledere. Politiske partier skiller seg fra organisasjoner igjen gjennom at politiske partier har reell makt. Trump har politisk makt over militæret og til å utøve makt gjennom execute orders,, og republikanske høyreradikale i kongressen har makt til å skrive lover. Det er ikke sammenlignbart. Å støtte Trump og folk som bisto Trump i kupp, og som tolererer en leder som ham for et politisk parti, etter kuppforsøkene, er totalt moralsk forkvaklet. Endret 7 timer siden av Red Frostraven 2 1
fredrik2 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 10 minutes ago, mandodiao said: Fortsatt ingen informasjon om at hun er trans, Det har ikke handlat om att hon har varit trans sen noen missinformation som bevisades fel efter några timmar under OL. 10 minutes ago, mandodiao said: men tyder på hun ikke går klar det nye test regimet ja. Ja, boksningsförbundet och alla andra som förstod att hon hade en dsd hade rätt. Bra att du tillslut också förstod det. 10 minutes ago, mandodiao said: Fint at du poengterer mitt poeng uansett, at du skubber trans forann bussen så fort du har mulighet. Har faktiskt ingen peiling på vad du menar med det.
Ove38 Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden 20 minutes ago, Høstblader said: Føles helt schizofrent at vi er kommet dit hvor dette er en relevant video tittel og for mange på høyresiden så er dette faktisk det absolutt viktigste punktet med saken. Helt desperate etter å legge skylda på transpersoner for absolutt alt ondt i verden. Voldelig kriminalitet? Skjer på grunn av transpersoner selv om de faktiske tallene er veldig små. Den venstrevridde politikken? Transpersoner (og jøder som vanlig) er puppetmasterne. Kvinner og barn er i fare på grunn av transpersoner. Favorittserien på Netflix har mindre hvite mennesker på grunn av transpersoner. Spillindustrien er ødelagt på grunn av transperoner. "OG VI HAR VÆRT SÅ SNILLE MOT DEM FOR LENGE!!! PÅ TIDE Å KJEMPE TILBAKE!!! (ignorer tranny som favorittskjellsord i over ti år nå og vitser og latter om selvmord og 41%)" Jeg frykter ærlig talt for sikkerheten til denne partneren hvis dette ikke bare er propaganda. Blir nok av mennesker som bestemmer seg for at partneren er akkurat like skyldig i skytinga. Hvorfor Charlie ble drept, er faktisk viktig. Han blir skutt og drept av en person som er for noe som Charlie er imot, i samme stund som Charlie svarer på et spørsmål om akkurat dette han er imot. 3 1
Tussi Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden jallajall skrev (6 minutter siden): Også selv dommere synes det er stas at CK døde. Wow, avskyelig 2 1
Griever Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Mr.M skrev (26 minutter siden): hvor er universal-nøkkelen? "Call a locksmith!" 😄
Griever Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Red Frostraven skrev (32 minutter siden): Det er ikke hypotetisk det er fakta om hvordan virkeligheten du lever i faktisk fungerer -- cygoter som splittes er måten tvillinger lages, naturlig, som åpenbart også kan gjøres kunstig. Men hva er poenget ditt?
mandodiao Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden fredrik2 skrev (19 minutter siden): Har faktiskt ingen peiling på vad du menar med det. Du forstår godt hva jeg mener, du diskuterer Khelif i en tråd som omhandler drapet på Kirk 7
Red Frostraven Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Griever skrev (10 minutter siden): Men hva er poenget ditt? Jeg har flere poeng. Ett er at livet ikke starter ved befruktelsen, som kan demonstreres nettopp gjennom at hvert eneste atom i cellen er irrelevant; Cygoter kan klones både gjennom celledeling, og i tidslinje; En cygote som mates med molekyler fra 1 kilde er ikke lengre samme cygote som mates med molekyler fra en annen kilde -- nøyaktig slik tvillinger ikke er samme cygote. Altså er 1 cygote -- dersom man ser på det som et unikt liv -- egentlig faktisk nær uendelig med separate individer, tvillinger adskilt i hypotetiske tidslinjer, hvor vi kan realisere en tilfeldig av dem. Det er meningsløst å se på cygoter som individer, gitt en god forståelse av biologisk liv. 1
DukeNukem3d Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden jallajall skrev (29 minutter siden): Også selv dommere synes det er stas at CK døde. Uegnet som dommer 2 1
Mr.M Skrevet 7 timer siden Skrevet 7 timer siden Griever skrev (7 minutter siden): "Call a locksmith!" 😄 det var tider (men er jo sunnere en p-piller for helsa) 1
Sir Skrevet 6 timer siden Forfatter Skrevet 6 timer siden Red Frostraven skrev (34 minutter siden): Bevegelser skiller seg fra organisasjoner nettopp gjennom at de eksisterer uavhengig av ledere, mens organisasjoner har ledere. Politiske partier skiller seg fra organisasjoner igjen gjennom at politiske partier har reell makt. Trump har politisk makt over militæret og til å utøve makt gjennom execute orders,, og republikanske høyreradikale i kongressen har makt til å skrive lover. Det er ikke sammenlignbart. Å støtte Trump og folk som bisto Trump i kupp, og som tolererer en leder som ham for et politisk parti, etter kuppforsøkene, er totalt moralsk forkvaklet. Så du mener at BLM må avskrives hvis lederne får reell makt? 2
Griever Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Red Frostraven skrev (8 minutter siden): Jeg har flere poeng. Ett er at livet ikke starter ved befruktelsen, som kan demonstreres nettopp gjennom at hvert eneste atom i cellen er irrelevant; Cygoter kan klones både gjennom celledeling, og i tidslinje; En cygote som mates med molekyler fra 1 kilde er ikke lengre samme cygote som mates med molekyler fra en annen kilde -- nøyaktig slik tvillinger ikke er samme cygote. Altså er 1 cygote -- dersom man ser på det som et unikt liv -- egentlig faktisk nær uendelig med separate individer, tvillinger adskilt i hypotetiske tidslinjer, hvor vi kan realisere en tilfeldig av dem. Det er meningsløst å se på cygoter som individer, gitt en god forståelse av biologisk liv. Er ikke en zygote en zygote i en uke eller noe sånt? Jeg har veldig vanskelig for å se hvordan dette er relevant, men er jo fint at du kan mye om zygoter da. Endret 6 timer siden av Griever 1
Revie Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Har ikke sett denne herremannen før, men Amir Odom, en homofil, svart mann - som er relevant i sammenheng med CKs påståtte menneskesyn - går gjennom både løgner og gir kontekst om CK. En mann som har møtt og hatt kontakt med han. Videoen er nesten en time lang og jeg er kun halvveis så langt. Tenkte kanskje noen akkurat som meg ønsker kontekst og høre tankene til en ung mann med forsonende tankesett. Kontekst er jo littegrann viktig tross alt. Tror dette er en kar jeg kommer til å se mer på. Kapitlene On Racism, Affirmartive action, On Critical Race Theory og Illegal immigration er interessante og viser mye uten at man må tråle alt for kontekst. Vet at dette hoppes glatt over, men utfordrer folk til å se klippet - om så kun utvalgte kapitler - kun for å se om man er like fundamentalt kritisk til CK I etterkant. Se eksempelvis hvor "forferdelig" han er mot abortmotstander og transperson(?) Archer i stikket om abort. Du verden så flott i 2025 å se to stykker starte, ha og avslutte en høflig og moden samtale, uten at de starter eller ender som enige engang. Som om det er definisjonen av toleranse... Endret 6 timer siden av Revie 1 1
Tussi Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden (endret) Griever skrev (12 minutter siden): Er ikke en zygote en zygote i en uke eller noe sånt? Jeg har veldig vanskelig for å se hvordan dette er relevant, men er jo fint at du kan mye om zygoter da. Nå er det uansett ingen zygoter som dørij abort, så hele debatten.er en avsporing. Ingen abort skjer før uke 5 ca, da er det ingen twinning,, ingen mola, ingenting slikt, kun et embryo som vokser og lever. Og hele poengt med prevensjon er å unngå befruktning. Jeg gidder ikke diskutere semantikk med noen som bruker unntakstlfeller og tukling med naturen for å avspore fra det som er realiteten. At zygoten, den ene cellen er en menneskelig organisme, og der utviklingen følger naturlig så lenge ikke sykdom (inkøudert genfeil) eller mangel på næring, varme og oksygen ol medfører døden. Eller abort. Endret 6 timer siden av Tussi 1 1
fredrik2 Skrevet 6 timer siden Skrevet 6 timer siden 25 minutes ago, mandodiao said: Du forstår godt hva jeg mener, du diskuterer Khelif i en tråd som omhandler drapet på Kirk Orsaken till det var att du verkade upphängd i mig och trans och eftersom jag tror diskussion om Khelif är den enda gangen vi har diskuterat noe sammen så tog jag upp det (trots att den saken aldrig har handlat om trans). 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå