Theo343 Skrevet i går, 20:22 Skrevet i går, 20:22 (endret) 4 minutes ago, Tussi said: Jeg tror desverre ikke det er lenge før det smeller igjen der borte, på den ene eller den andre siden. I en så ekstremt polarisert politisk debatt er det nok flere som blir radikalisert. Det gjenstår å se om de to døde i old Miss er drept eller ei. Ryktene florerer på fb allerede. Jeg har fb-venner på begge sider av den polariserte debatten. Og det er der allerede. Det må i det minste komme en troverdig avklaring på hva som egentlig har skjedd Definitivt. Og det aller farligste når stemningen er som nå, at noen setter til livs det de tror eller vet kan tenne på kruttønna. Det trenger ikke være høyresiden eller venstresiden som gjør det. Men det er mye galskap ute på 2 ben nå. Endret i går, 20:23 av Theo343 2
Iki Skrevet i går, 20:24 Skrevet i går, 20:24 Tussi skrev (3 minutter siden): Jeg tror desverre ikke det er lenge før det smeller igjen der borte, på den ene eller den andre siden. I en så ekstremt polarisert politisk debatt er det nok flere som blir radikalisert. Det gjenstår å se om de to døde i old Miss er drept eller ei. Ryktene florerer på fb allerede. Jeg har fb-venner på begge sider av den polariserte debatten. Og det er der allerede. Det må i det minste komme en troverdig avklaring på hva som egentlig har skjedd På dette tidspunktet har det vel ikke så mye å si lengre. Enkelte kommer ikke til å tro på noen rapport, uansett hva den måtte bevise. Så jo mer snakk det blir rundt saken, jo værre blir det. Om det viser seg å være mord så er løpet virkelig kjørt. 4
Theo343 Skrevet i går, 20:25 Skrevet i går, 20:25 Gir deg tommel opp for den Iki. Men igjen, mord utført av hvem. Men det kan jo også være likegyldig nå i dagens temperatur. Hvis noen som står utenfor det hele ønsker en borgerkrig, så har det nok aldri vært enklere for dem. 2
Tussi Skrevet i går, 20:26 Skrevet i går, 20:26 Iki skrev (1 minutt siden): På dette tidspunktet har det vel ikke så mye å si lengre. Enkelte kommer ikke til å tro på noen rapport, uansett hva den måtte bevise. Så jo mer snakk det blir rundt saken, jo værre blir det. Om det viser seg å være mord så er løpet virkelig kjørt. Det har veldig mye å si om det er to selvmord eller to lynsjinger... og beklager å si det men om det skulle være to lynsjinger så tror jeg desverre ikke FBI kan spille samme rolle som sist 2
Populært innlegg Folkflesk Skrevet i går, 20:29 Populært innlegg Skrevet i går, 20:29 (endret) DukeNukem3d skrev (7 timer siden): Over 300 klager på NRK til kringkastingsrådet for Charlie Kirk dekningen. https://www.tv2.no/direkte/jpybz/siste-nytt/68c961b954ba90c4f4f5ddba/klagestorm-mot-nrk-over-300-reagerer-pa-charlie-kirkdekningen 300 nye idioter identifisert. Endret i går, 20:32 av Folkflesk 10 1
Iki Skrevet i går, 20:38 Skrevet i går, 20:38 Tussi skrev (10 minutter siden): Det har veldig mye å si om det er to selvmord eller to lynsjinger... og beklager å si det men om det skulle være to lynsjinger så tror jeg desverre ikke FBI kan spille samme rolle som sist Men kommer folk til å tro det om politiet går ut og sier "neida, det var selvmord"?
Tussi Skrevet i går, 20:40 Skrevet i går, 20:40 Iki skrev (2 minutter siden): Men kommer folk til å tro det om politiet går ut og sier "neida, det var selvmord"? Det er en annen sak...
Griever Skrevet i går, 20:46 Skrevet i går, 20:46 Revie skrev (2 timer siden): Destiny er motbydelig. Hver gang jeg er enig med han får jeg behovet for å grunne på og revurdere hvorfor jeg tenker som jeg gjør. Han er en av dem det føles skittent å være enig med. 1 1
Tussi Skrevet i går, 20:58 Skrevet i går, 20:58 Griever skrev (11 minutter siden): Hver gang jeg er enig med han får jeg behovet for å grunne på og revurdere hvorfor jeg tenker som jeg gjør. Han er en av dem det føles skittent å være enig med. Google ham nettopp, og han virker ikke å være veldig lett å plassere politisk 1
Revie Skrevet i går, 21:03 Skrevet i går, 21:03 Tussi skrev (3 minutter siden): Google ham nettopp, og han virker ikke å være veldig lett å plassere politisk Som heller ikke er spesielt viktig. Det er lov å være 'plassert' på venstre, sentrum og høyre- forskjellig avhengig av sak. Det eneste som betyr noe er om du er et bra menneske. Det kan godt være han er totalt sett, men fy faen for noen motbydelige holdninger. 1
Revie Skrevet i går, 21:04 Skrevet i går, 21:04 Folkflesk skrev (35 minutter siden): 300 nye idioter identifisert. 301 1
Populært innlegg Folkflesk Skrevet i går, 21:12 Populært innlegg Skrevet i går, 21:12 (endret) Revie skrev (18 minutter siden): 301 Takk, da har vi en til. Verdens verste jobb må være å sitte på telefonvakt på NRK og høre de mest retarderte personene i landet ringe inn og spy ut i beste fall usammenhengende vrøvl. I verste fall noe langt verre. Endret i går, 21:23 av Folkflesk 9 1
Revie Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Destiny på Piers Morgan... Det sitter unge mennesker å følger dette svinet. Dessverre reflekteres mye av det han sier innledningsvis i innlegg her på forumet. Gaslightingen og stråmanningen i stedet for å gjøre det eneste riktig - å fordømme et angrep på åpen debatt. Destiny går helt i fistel og skjelver i sinne. Jeg skrev over at det kan godt være han er et godt menneske på tross av fæle meninger. Stryk det. Mannen er en radikal idiot, med et forvrengt syn på verden. Et eksempel på hvordan hat totalt ødelegger moral og empati fullstendig, samtidig som han tror han er "god" og tolerant. Jeg blir matt. Hvordan kan man finne felles grunn med slike mennesker? Endret 23 timer siden av Revie 1
ParadiseCity Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Revie skrev (5 minutter siden): Destiny på Piers Morgan... Det sitter unge mennesker å følger dette svinet. Dessverre reflekteres mye av det han sier innledningsvis i innlegg her på forumet. Gaslightingen og stråmanningen i stedet for å gjøre det eneste riktig - å fordømme et angrep på åpen debatt. Destiny går helt i fistel og skjelver i sinne. Jeg skrev over at det kan godt være han er et godt menneske på tross av fæle meninger. Stryk det. Mannen er en radikal idiot, med et forvrengt syn på verden. Et eksempel på hvordan hat totalt ødelegger moral og empati fullstendig, samtidig som han tror han er "god" og tolerant. Jeg blir matt. Hvordan kan man finne felles grunn med slike mennesker? Han sa «they reap what they sow» om han som ble drept under drapsforsøket på Trump. Han er kjent for å komme med ganske så syke uttalelser til tider. Fyren har tilbrakt siste 10-15 årene foran en skjerm i et mørkt rom, krangla med alt og alle om politikk. 1
Folkflesk Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Revie skrev (28 minutter siden): Destiny på Piers Morgan... Jeg skrev over at det kan godt være han er et godt menneske på tross av fæle meninger. Stryk det. Mannen er en radikal idiot, med et forvrengt syn på verden. Piers Morgan kritiserte Kamala Harris i fjor for å være "den mest venstrevridde senatoren i historien" https://thehill.com/homenews/campaign/4797078-piers-morgan-kamala-harris-most-far-left-senator/ Så sier du at han er en radikal idiot. Hvor i alle dager plasserer det egentlig DEG på høyre/venstre-skalaen? Endret 23 timer siden av Folkflesk 1
Tussi Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden https://x.com/elonmusk/status/1967672410221769180?s=19 Jada , det er Musk. Han har delt en video her,.dette var Charlie Kirk. Jeg ser ikke hatet alle snakker om 1
Folkflesk Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Tussi skrev (7 minutter siden): https://x.com/elonmusk/status/1967672410221769180?s=19 Jada , det er Musk. Er du helt likegyldig til å reposte meldinger fra rene fascister istedenfor å skrive din egen mening? Hva er meningen din med å prøve og renvaske en person som Musk? Endret 23 timer siden av Folkflesk 1 1
Griever Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Revie skrev (31 minutter siden): Mannen er en radikal idiot, med et forvrengt syn på verden. Han har innslag av helt forkastelige meninger, i alle fall. Det er sikkert. 1 1
Subara Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden Revie skrev (1 time siden): Det eneste som betyr noe er om du er et bra menneske. Det kan godt være han er totalt sett, men fy faen for noen motbydelige holdninger. Jeg vet ikke om det gjaldt Charlie Kirk eller noen annen, men: Kan man egentlig kalles for et godt menneske, hvis man har for stygge holdninger. I og med at det kan ende i noe kriminelt. Selv om man ikke selv har gjort noe galt, kan man påvirke andre til å gjøre det. 2 2
Tussi Skrevet 23 timer siden Skrevet 23 timer siden (endret) Folkflesk skrev (5 minutter siden): Er du helt likegyldig til å reposte meldinger fra rene fascister istedenfor å skrive din egen mening? Hva er meningen din med å prøve og renvaske en person som Musk? Jeg driter I hva musk sier, det var hva Charlie Kirk sa jeg ville vise. Men det var musk sitt innlegg som kom opp på X. Det er videoen som er interessant. Endret 23 timer siden av Tussi 1
Anbefalte innlegg