Nasjonalisten Skrevet 15 timer siden Skrevet 15 timer siden Hvorfor skal bare ett av Norges urfolk ha sitt eget ting? Nordmenn er det eneste urfolket i 17 av 19 valgdistrikt(de gamle fylkene), hvor samer definitivt er urfolk i Finnmark, og sannsynligvis også i Troms. Utlendinger får stadig mer makt i Norge, og Urfolkene ligger an til å bli minoritet i dette århundre, med dagens demografiske utvikling, da kan det vært lurt å forberede seg på denne muligheten, og grunnlovsfeste Norges urfolks rett til sitt land. 3
RookieNO Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Hva er galt med Stortinget? Å ja, brunskjortene mener vel dagens Storting er rigget for "hostile takeover" av innvandrere... 1
The Avatar Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden Det er ingen som får mindretalsvern utan å være eit undertykt mindretal. Om du vil forebygge dette så må du finne andre løysingar. 1
Nasjonalisten Skrevet 5 timer siden Forfatter Skrevet 5 timer siden 8 hours ago, The Avatar said: Det er ingen som får mindretalsvern utan å være eit undertykt mindretal. Om du vil forebygge dette så må du finne andre løysingar. Forhindre at vi blir minoritet kanskje da. Remigrasjon? 8 hours ago, RookieNO said: Hva er galt med Stortinget? Å ja, brunskjortene mener vel dagens Storting er rigget for "hostile takeover" av innvandrere... Er samene på sametinget brunskjorter også?
Gavekort Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Jeg vil spørre et spørsmål tilbake: Hva er det du tror sametinget gjør? 1
Iki Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden Hva er prosentandelen av nordmenn i Norges befolkning?...
Tussi Skrevet 5 timer siden Skrevet 5 timer siden (endret) Jeg ser ikke problemet med å gi samer urfolksrettigheter, særlig når en tar i betraktning overgrepene som har vært gjort. Jeg har problemer med at reindriften skal ha krav på 40% av Norge, men at samene som urfolk skal ha en viss selvbestemmelse er det overhodet ingenting galt med Endret 5 timer siden av Tussi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå