Gå til innhold

Høyre-FRP tapte valget, en katastrofe avverget.

Anbefalte innlegg

Skrevet
26 minutes ago, Klote said:

Alle kjenner vel noen som er mye rikere enn en selv og derfor stemmer sosialistisk, og ser gjerne at disse skal betale mer skatt. 

Sorry, men det er en nokså svak analyse.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis folk absolutt vil ha en politikk som gjør at de må leve hånd til munn, måned for måned, både før og etter pensjonsalder, burde ingen nekte dem.

Men trenger ikke være rik for å ha nytte av en annen politikk. 5k i måneden spart/investert er livsendrende og 20k i måneden gjør en økonomisk uavhengig midt i livet.

Det er mye som kan kuttes i samfunnet som folk flest tvinges til å betale for. Bistand til Ukraina utgjør alene over 10% av beløpet nordmenn betaler i skatt.

Man trenger ikke evig med velferdsordninger i Norge hvis folk flest får beholde mer penger til å skape seg et liv.

• Liker 1
Skrevet
Atib Azzad skrev (1 minutt siden):

Sorry, men det er en nokså svak analyse.

Du har vel rett i det. Mye tyder på det. Du overbeviste meg nå.

Skrevet
sjamanen skrev (På 15.9.2025 den 1:44 PM):

fordi befolkningen vår i stor grad består av delvis ødelagte individer. Vi er et folk av nevrotiske, livredde mennesker som er lært opp i at folk som er annerledes og kler seg annerledes er skumle og farlige. Homser er farlige, drag queens er ekle, you name it. 

Dine ord og meninger, har du noe dokumentasjon eller forsking på dette der? Jeg har veldig stor nettverk av mennesker rundt meg og har aldri hørt eller opplevd dette der du nevner her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...