Neptun1 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) Må innrømme at jeg lett lar meg irritere av personer som ikke oppfører seg som man forventer. Såpass mye at jeg tenkte det kunne være interessant med andres synspunkter. Her er noen av dem jeg kommer på i farten. - Bilister som ikke blinker til høyre når de kjører ut av rundkjøringer. - Lusekjørere som aldri ser i speilet og kjører ut så andre kan slippe forbi. - Høyrøstede personer med konstant utestemme. (se på meg) - Mobil(høyt)snakkere i offentlig rom (buss, tog osv) - Personer med munndiare på konserter - Køsnikere - Køherskere som står i 3 køer samtidig. (nytt fenomen) - Flypassasjerer som insisterer på å velge sete de ikke har bestilt og betalt for. - Hundeeiere som ikke plukker opp bæsjen. - Venstre-fotgjengere -og syklister. - Personer som bare må klippe plenen grytidlig søndags morgen. - Natursvin - Folk som alltid har propper i ørene. Stenger verden (og kolleger) ute. - Hensynsløse syklister og elsparkesyklister. - Gjester som alltid dukker opp 15-30 minutter før tiden. - Voksne som tygger tyggegummi. Endret 13 timer siden av Neptun1 3
Martelè Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden De som tar selfies på bussen når du sitter rett bak dem
Tussi Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Folk som bruker Laaang tid foran meg i køen når jeg har dårlig tid..... 1
Duriello Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden (endret) Folk som konsekvent ikke passer sine egne saker. 👍 Eksempel, har en nabo som er såpass nyskjerrig at det er nært h*n står med kikkert for å se hva folk har i kjøleskap når det åpnes. Veldig satt på spissen. Endret 13 timer siden av Duriello
Neptun1 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Duriello skrev (Akkurat nå): Folk som konsekvent ikke passer sine egne saker. 👍 Høres ut som irritasjon for at andre reagerer på lite hensyn.
Duriello Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Neptun1 skrev (2 minutter siden): Høres ut som irritasjon for at andre reagerer på lite hensyn. La til eksempel. 😂
leticia Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden Duriello skrev (11 minutter siden): Folk som konsekvent ikke passer sine egne saker. 👍 Eksempel, har en nabo som er såpass nyskjerrig at det er nært h*n står med kikkert for å se hva folk har i kjøleskap når det åpnes. Veldig satt på spissen. Vi hadde nabo som faktisk var så nysgjerrig at de stod med kikkert. Heldigvis har de flyttet. 1
Duriello Skrevet 13 timer siden Skrevet 13 timer siden leticia skrev (Akkurat nå): Vi hadde nabo som faktisk var så nysgjerrig at de stod med kikkert. Heldigvis har de flyttet. 😂👍 "Hvorfor trekker du aldri fra gardinene?" 🙄 1
Neptun1 Skrevet 13 timer siden Forfatter Skrevet 13 timer siden Duriello skrev (20 minutter siden): La til eksempel. 😂 OK, men ingen av mine eksempler faller inn under "Folk som konsekvent ikke passer sine egne saker."
Morromann Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Folk som bruker kassepartiene som inngang til butikken. Dette er spesielt eldre folk for de som liker å irritere seg over hva ungdommer gjør. 1
Mr. Kilmister Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Neptun1 skrev (1 time siden): Må innrømme at jeg lett lar meg irritere av personer som ikke oppfører seg som man forventer. Såpass mye at jeg tenkte det kunne være interessant med andres synspunkter. Her er noen av dem jeg kommer på i farten. - Bilister som ikke blinker til høyre når de kjører ut av rundkjøringer. - Lusekjørere som aldri ser i speilet og kjører ut så andre kan slippe forbi. - Høyrøstede personer med konstant utestemme. (se på meg) - Mobil(høyt)snakkere i offentlig rom (buss, tog osv) - Personer med munndiare på konserter - Køsnikere - Køherskere som står i 3 køer samtidig. (nytt fenomen) - Flypassasjerer som insisterer på å velge sete de ikke har bestilt og betalt for. - Hundeeiere som ikke plukker opp bæsjen. - Venstre-fotgjengere -og syklister. - Personer som bare må klippe plenen grytidlig søndags morgen. - Natursvin - Folk som alltid har propper i ørene. Stenger verden (og kolleger) ute. - Hensynsløse syklister og elsparkesyklister. - Gjester som alltid dukker opp 15-30 minutter før tiden. - Voksne som tygger tyggegummi. Dette, bortsett fra de to siste. 1
Sjørøver Skrevet 12 timer siden Skrevet 12 timer siden Jeg irriterer meg veldig av folk som ikke er selvhjulpne.
Neptun1 Skrevet 10 timer siden Forfatter Skrevet 10 timer siden Sjørøver skrev (1 time siden): Jeg irriterer meg veldig av folk som ikke er selvhjulpne. Det er jo egentlig synd på folk som faktisk er helt hjelpeløse. Men ofte skyldes det latskap, som gjelder for de fleste seksjonseiere i sameiet. Stiller ikke opp i årsmøter for å slippe verv og andre oppgaver. Har aldri tid til dugnader, uansett tidspunkt. Men gjett hvem som stiller krav til andre. Superirriterende personer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå