Sjørøver Skrevet 7. august Skrevet 7. august Fordi det er jævlig kult. Der samme med hockey sveis og krøller. 3
Baranladion Skrevet 7. august Skrevet 7. august Daisy 🌸 skrev (1 minutt siden): Var det bollesveisen du tenkte på? Jeg tenker Anton Chigurh i No country for old men, når jeg hører bollesveis… Jeg tenker alltid på hva frisøren fikk i tankene, da 9 år gamle meg ba om det på ferie i Danmark. 1
Daisy 🌸 Skrevet 7. august Skrevet 7. august Sjørøver skrev (Akkurat nå): Fordi det er jævlig kult. Der samme med hockey sveis og krøller.
Daisy 🌸 Skrevet 7. august Skrevet 7. august Baranladion skrev (49 minutter siden): Jeg tenker alltid på hva frisøren fikk i tankene, da 9 år gamle meg ba om det på ferie i Danmark. He he he… Men det er jo opp til den voksne å ha noen instanser som setter inn, fremfor opp til barnet å kjenne de dobbelte betydningene. Tenk bare hva du som voksen ville tenkt, hvis et barn sa noe tilsvarende til deg? Jeg tipper du bare ville ledd og tenkt det var søtt eller morsomt. Håper du ble fin på håret!
Vokteren Skrevet 7. august Skrevet 7. august Daisy 🌸 skrev (2 timer siden): Var det bollesveisen du tenkte på? Jeg tenker Anton Chigurh i No country for old men, når jeg hører bollesveis… Jeg tenker på cutting foran og notting bak…..
ps5 Skrevet 9. august Skrevet 9. august 37 minutes ago, lada1 said: Der mista jeg 2 minutter på å lese i denne tråden. Tenkte akkurat det samme. Pass på hvilken tråd du snubler innom.. 1
Sovna Skrevet 9. august Skrevet 9. august lada1 skrev (1 time siden): Der mista jeg 2 minutter på å lese i denne tråden. Uffamei. Var ikke intellektuelt nok?🤠
herzeleid Skrevet 10. august Skrevet 10. august lada1 skrev (På 9.8.2025 den 8.23): Der mista jeg 2 minutter på å lese i denne tråden. Enig. Har oppriktig lurt på det samme men tråden var ikke til nevneverdig hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå