nebrewfoz Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 2 minutes ago, Salvesen. said: Creepy at du kjenner min kroppsfasong. Du har selv skildret den her på forumet, så jeg baserer meg ikke på annet på det. 1
nebrewfoz Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 4 minutes ago, Salvesen. said: slik det har blitt tenker jeg denne gentestingen er på sin plass "Slik det har blitt?" Har du noen eksempler på at de reglene som har vært praktisert innen friidretten de siste 5 årene ikke er gode nok til å forhindre at "uvanlige kvinner" får konkurrere mot "biologiske kvinner"? 1
Salvesen. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden nebrewfoz skrev (9 minutter siden): Du har selv skildret den her på forumet, så jeg baserer meg ikke på annet på det. aha, my bad. Tar det tilbake og erstatter med god hukommelse
Sovna Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden (endret) nebrewfoz skrev (49 minutter siden): Kan du gi noen eksempler på noen slike "uvanlige" fra friidretten de siste 5 årene? Boksing i det minste.. De tre på pallen 800 meter finner jeg ikke.. Men de passer ikke med rosa kjole de heller.. Endret 14 timer siden av Sovna
Salvesen. Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden nebrewfoz skrev (7 minutter siden): "Slik det har blitt?" Har du noen eksempler på at de reglene som har vært praktisert innen friidretten de siste 5 årene ikke er gode nok til å forhindre at "uvanlige kvinner" får konkurrere mot "biologiske kvinner"? Det har jo vært mange eksempler de siste årene innenfor kvinneidretten der dette har blitt tatt opp. Så jeg tenker det er like greit å få på plass en test som gjør det vanskligere å jukse på denne måten. Mener på ett av eksemplene var en "mann" i Australia? eller noe slikt. Som drev med løping? Det var en mann som knuste noen folk i løping iallefall. Også har vi jo sett svømming, boksing og sikkert langt mer jeg glemmer i farten. Hadde det vært en omstendelig prosess så hadde jeg ikke vært like positiv, men en enkel spytt prøve? er jo ikke noe å ta på vei for tenker jeg. Og om det er videre tvil kan en jo alltids ta ny test under strengere oppfølgning eller random tester slik de tok han blod doping fyren på sykkel osv. Jeg sliter med å se veldig negative ting med dette her, foruten noen følelser satt i spill hos mødre. Men det opplever en jo daglig..
fredrik2 Skrevet 14 timer siden Skrevet 14 timer siden 23 minutes ago, nebrewfoz said: "Slik det har blitt?" Har du noen eksempler på at de reglene som har vært praktisert innen friidretten de siste 5 årene ikke er gode nok til å forhindre at "uvanlige kvinner" får konkurrere mot "biologiske kvinner"? Jag förstår inte vad det är du egentligen vill. Vad är problemet med de nya reglerna? Ska man verkligen behöva se alla idrotter individuellt och inte bruke erfaringsgrundlaget fra andra idrotter för att få till bra regler? Förövrigt är det ju också friidrettsforbundet som har lagt ned tid och resurser på att ändra reglerna och jag antar att de tycker att det var något man borde göra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå