Gå til innhold

Hvem vinner boksekampen mellom Frank Løke og Ole Klemetsen ?

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
Skrevet (endret)

Jeg har forstått det som at Klemetsen ikke har holdt treningen og formen ved like, så Løke har en veldig god sjanse til å ta det. Har jeg misforstått dette, og Klemetsen har holdt seg aktiv med sparring så er bildet et ganske annet.

Om det ikke er knockout kan ikke Klemetsen bruke kraft, mens Løke kan kjøre vindmøllestrategien fra forrige kamp. Klemetsen er da 9 år eldre (som er 20 år eldre i gammel utrent bokser år), mens Løke er i god form. Klemetsen vil sannsynligvis være treg og ha en skranten kropp som hverken vil bevege seg eller reagere som han trenger for å holde tritt med en yngre og bedre trent mann.

Jeg har drevet med boksing i mange år, og 54 åringer som ikke har trent på årevis er ikke mye til trussel. Løke er selvsagt ingen ungfole eller proffbokser, men trur han tar det på fysikken. Jeg tror ikke Klemetsen har en kropp som lar han benytte seg av de overlegene ferdighetene sine.

Håper Klemetsen setter alt jeg har sagt til skamme, men jeg bryr meg ikke nok til at jeg har tenkt å se kampen.

Endret av Griever
  • Liker 1
Skrevet
Skurupu skrev (1 minutt siden):

Dette er nærmere amatør wrestling enn faktisk boksing. Det blir nok bare for show.

Endret det for deg, ikke for å legge ord i munnen din da:p men for lat til å skrive det om som meg selv. 

Skrevet

Jeg trodde dette var avlyst? 

Løke ser ut til å være i bedre fysisk form enn Klemetsen. Hvis Løke unngår å bli truffet for hardt de første rundene, så tror jeg han tar det.

Skrevet
Salvesen. skrev (39 minutter siden):

Når det ikke er lov med knockout så er det nesten ikke vits å se den engang.

Så hvis dommer(regner med at det er en) ser at Ole legger for mye kraft i slagene og risiko for knock så pauser han kampen og gir Ole poengstraff eller noe da eller? Hva faen.. Dette er noe av det dummeste jeg har hørt . .dårlig dårlig dårlig.

• Liker 1
Skrevet
Sovna skrev (Akkurat nå):

Så hvis dommer(regner med at det er en) ser at Ole legger for mye kraft i slagene og risiko for knock så pauser han kampen og gir Ole poengstraff eller noe da eller? Hva faen.. Dette er noe av det dummeste jeg har hørt . .dårlig dårlig dårlig.

Nei tror ikke det, men om det blir knockout så blir det bøter og mulig fengsel for alle i rommet. Det siste er nok å ta i men mener jeg leste en journalist som skrev det på den måten.

kampen er jo nettopp der for å tjene penger så tviler på at særlig Ole som kanskje trenger det mest? Tar slik en risiko.

Skrevet
Skurupu skrev (16 minutter siden):

Dette er nærmere pro wrestling enn faktisk boksing. Det blir nok bare for show.

Det er en god beskrivelse. Lag maksimalt oppstyr, kjør litt avtaler på bakrommet - tjen penger. Kan allerede si at dette blir en klumsete kamp, to tre half-ass slag og separering på repeat.

• Liker 1
Skrevet (endret)
Salvesen. skrev (9 minutter siden):

Nei tror ikke det, men om det blir knockout så blir det bøter og mulig fengsel for alle i rommet. Det siste er nok å ta i men mener jeg leste en journalist som skrev det på den måten.

kampen er jo nettopp der for å tjene penger så tviler på at særlig Ole som kanskje trenger det mest? Tar slik en risiko.

I fengsel?🤣🤣 Hvis du slår litt for hardt i en arrangert boksekamp? Nei, legg nå ned dette tåpelige prosjektet her. 

Endret av Sovna
Skrevet
Salvesen. skrev (59 minutter siden):

Såvidt jeg har forstått jounalistene blir det lov å slå knockout, selv om man ikke vinner direkte på det. Altså risikerer vi kanskje at noen blir slått ko gang på gang, eller i værste fall ligger bevisstløse gjennom alle rundene. Håper på det siste, men kommer vel ikke til å betale for å se kampen uansett.

Skrevet
frohmage skrev (25 minutter siden):

Såvidt jeg har forstått jounalistene blir det lov å slå knockout, selv om man ikke vinner direkte på det. Altså risikerer vi kanskje at noen blir slått ko gang på gang, eller i værste fall ligger bevisstløse gjennom alle rundene. Håper på det siste, men kommer vel ikke til å betale for å se kampen uansett.

Så det blir farligere?🤣 virker counter intuitive?

Skrevet
Salvesen. skrev (1 minutt siden):

Så det blir farligere?🤣 virker counter intuitive?

Neppe intensjonen nei, så det virker som at enten jeg eller journalisten har misforstått noe 🙂 Når de skal ha kamp uten vektgrenser må de kanskje tilpasse noen av de andre reglene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...